AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Hvis man begynner i dps poliklinikk. Leser da den behandleren gjennom hele journalen fra bup? Hva har din behandler sagt angående dette? Anonymkode: 5fe6b...717
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 KjøttOPP skrev (Akkurat nå): Paranoid much? Ja det er vel derfor jeg går der? Anonymkode: 5fe6b...717
Silva Pluvialis Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 (endret) Jeg tror ikke de har tid eller lov heller til å gå inn i tidligere journaler de ikke har behandlingsansvar for. Hvis du er urolig for dette ville jeg tatt det opp. Kanskje dere kan lese sammen, hvis du ikke allerede har lest den? Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #5 Skrevet 4. november 2021 Det finnes ingen fasit svar på det Anonymkode: 7f89c...cec
KjøttOPP Skrevet 4. november 2021 #6 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja det er vel derfor jeg går der? Anonymkode: 5fe6b...717 Så ta det opp med vedkommende istedenfor å skrive om bekymringen her. Vi kan ikke gjøre noe, det er det kun behandlende enhet som kan
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Tja, jeg ga min behandler kopi av min journal fra BUP, fordi dette har faktisk mye å si for min behandling. Behandles for CPTSD, og mye av det som står i denne journalen fra BUP har direkte relevans i behandlingen som man prøver å gi meg i dag i forhold til reaksjoner (eller mangel på de) osv. Anonymkode: bf187...d50
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #8 Skrevet 4. november 2021 Psykologen min spurte om samtykke for å lese i tidligere BUP journaler. Så det er ingen selvfølge at behandlere leser. Anonymkode: 4486a...0cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå