Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alwa: :ler:

Lurer på når hun kommer til å forstå hva hun har begitt seg inn på, jeg. Cruise er jo klin gæren. Når han påstår at psykologi er null verdt som vitenskap, og medisiner er tull å bruke, da blir jeg rimelig irritert. Det er tydelig at han har hatt det altfor bra årevis når han kan komme med slike hårreisende arrogante påstander...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er detfor han bare har adopterte barn fra før? ;)

Skrevet
Nettavisen

Stakkar Katie :tristbla:

Der har vi vel grunnen til at han adopterte barn tidligere. Nicole nektet sikkert å føde på den måten. :ler:

Skrevet
Har det noe å si for henne da, hvis hun ikke er medlem selv?

Er jo mulig hun har blitt det da. I følge avisartikler (som vi jo vet er heeeelt til å stole på) så er hun "svært interessert" i Scientologi.

Skrevet

Hvis man bare skal gå ut i fra trosretning, personlighet etc., er det svært mange mennesker som ikke burde få barn... ;)

Gjest Gjesten
Skrevet (endret)

Men er ho scientolog? For om ikkje ho er det gjeld vel ikkje det vis-vaset der for ho vel?

Eg har aldri i heile mitt liv funne han sexy eller pend, sjølv om eg var ung når Cocktali og Top Gun eller kva det der heitte gjekk på kino... Han er ikkje min type, har for få uttrykk og manglar stilen og sjarmen til Connery og Clooney. Dei derimot :kline:

Endret av attegløyma
Skrevet

Så fint for dem :)

Trodde jeg hadde hørt at han ikke kunne få barn allerede da han var sammen med Mimi Rogers :forvirra:

Og å føde i stillhet... Yeah right

Skrevet
Det er vel kanskje ikke helt lett for oss i lille Norge å bedømme? Jeg kjenner ihvertfall ikke Tom Cruise, og føler heller ikke jeg kan uttale meg om hvorvidt han har "godt" av ting og ikke.

Jeg vet faktisk ikke om Mel Gibson har hatt "godt av" å være katolikk og fått masse unger heller jeg

:klappe:

Skrevet

Hehe, jøss Mysan - DU applauderer MEG??? :ler:

:sjenert: Joda, artig da :)

Skrevet

Jeg syns faktisk ikke de kler hverandre jeg da. Hun ser ut som om hun er datteren hans.

At de venter barn er jo bare teit etter så kort tid.

Skrevet
Jeg syns faktisk ikke de kler hverandre jeg da. Hun ser ut som om hun er datteren hans.

Han er bare 16 år eldre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...