Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingrid78
Skrevet

Det er litt rart da, for jeg har hørt eller lest at grunnen til at han adopterte med Nichole Kidman, var fordi han ikke kunne få barn....

Gjest Sarah Jessica
Skrevet
Jaja, blir vel ikke lenge før de går på dørene og forkynner for Scientologikirken og.

:ler: Det hadde vært så utrolig bra!! Invitert Tom inn på kaffe her liksom :grine2: Men det er faktisk sånn nå ja - INGENTING overrasker lenger!!

Skrevet
Det er litt rart da, for jeg har hørt eller lest at grunnen til at han adopterte med Nichole Kidman, var fordi han ikke kunne få barn....

Det er et såkalt rykte! De har aldri uttalt seg om hvorfor de adopterte.

Skrevet

Jeg blir så skamfull av å tenke på at jeg, i min dumme ungdomstid, likte Tom Cruise :kvalm:

Skrevet
Jeg blir så skamfull av å tenke på at jeg, i min dumme ungdomstid, likte Tom Cruise  :kvalm:

Hva er problemet? Han er en av verdens peneste menn.

Skrevet
Hva er problemet? Han er en av verdens peneste menn.

Han er ikke det mer, og personligheten/trosretningen hans gjør han direkte uattraktiv.

Skrevet

Enig, hans trosretning gjør ham rett og slett uattraktiv.

I tillegg er han bare lav.

Jeg kan ikke forstå hva Nicole Kidman så i ham..hun fortjener noe mye bedre.

Skrevet

I tillegg er han bare lav.

:ler::ler::ler:

Akkurat DET er vel ikke noe vi kan klandre stakkars Tom for da :ler:

Skrevet

Jeg syntes nå det var koselig at de venter barn jeg da................................ :sjenert: om det er sant vil jo vise seg!

Skrevet

Jeg syns at han femdeles er deilig jeg... og hun er jo bare søt da....

Hans religion betyr ingenting, han kan tro og mene hva han vil for meg....regner ikke med at han kommer og presser den på meg... selv om tanken på det er fin... :hjerte::hjerter_rundt::hoho:

Skrevet (endret)

Jeg personlig håper Oprah har fått tak i en sofa med sabla god sprett i så Tom`mærn dunker hodet sitt i en stålbjelke eller noe lignende, for at mannen ikke lenger befinner seg på jorda har vel vært oppe og vedtatt en stund nå ;)

Endret av ~Alwa~
Gjest Bellatrix
Skrevet

Han er pen, men der stopper det også. Den religionen hans har han ikke hatt godt av.

Skrevet

Mannen er en filmskuespiller. Hva han gjør i sitt privatliv bryr jeg meg ikke om.... Jeg liker filmene hans og syns han ser flott ut... Det holder for meg...

Skrevet

Hva er styret med religionen hans? Kan ikke mannen få tro på det han vil?

Glad på deres vegne, jeg ... om det er sant da. :)

Skrevet

Kan ikke si jeg finner Tom, bittelitt attraktiv en gang. Hvem han får barn med, bryr jeg meg lite om.

Skrevet
Mannen er en filmskuespiller. Hva han gjør i sitt privatliv bryr jeg meg ikke om.... Jeg liker filmene hans og syns han ser flott ut... Det holder for meg...

Enig, dessuten har han funnet seg en kjempesøt kjæreste. ;)

Skrevet
Han er pen, men der stopper det også. Den religionen hans har han ikke hatt godt av.

Det er vel kanskje ikke helt lett for oss i lille Norge å bedømme? Jeg kjenner ihvertfall ikke Tom Cruise, og føler heller ikke jeg kan uttale meg om hvorvidt han har "godt" av ting og ikke.

Jeg vet faktisk ikke om Mel Gibson har hatt "godt av" å være katolikk og fått masse unger heller jeg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg synes Tom Cruise er skikkelig KRAMPEAKTIG. Det er noe med personligheten hans som gjør han lite tiltrekkende synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...