Gå til innhold

Golnaz khalil


Thyiu

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller har hun gått ned i vekt siden serien til Isabel? Syns hun har så fin kropp! Og de flotte brystene 😮 skikkelig pen dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thyiu skrev (11 minutter siden):

Er det bare meg eller har hun gått ned i vekt siden serien til Isabel? Syns hun har så fin kropp! Og de flotte brystene 😮 skikkelig pen dame.

Hva med å ikke diskutere om andre har gått opp eller ned i vekt? Bare si at hun ser bra ut😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (7 timer siden):

Virker veldig negativ og grinete

Jeg tolker ikke henne som det i serien til Isabel i alle fall. Der syns jeg at hun er en fin kontrast til det fjollete sirkuset familien Raad er. Jeg kjenner ikke henne, og hun er sikkert klippet slik de vil ha henne, men jeg liker den sobre og sarkastiske personen, jeg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 4.11.2021 den 21.57):

Jeg tolker ikke henne som det i serien til Isabel i alle fall. Der syns jeg at hun er en fin kontrast til det fjollete sirkuset familien Raad er. Jeg kjenner ikke henne, og hun er sikkert klippet slik de vil ha henne, men jeg liker den sobre og sarkastiske personen, jeg. 

Enig. Synes hun får ufortjent mye dritt på jodel om at hun er så negativ. Bena virker godt plantet på jorda, 

Hårfrisyren hun har i serien på Marbella er veldig kledelig til henne. Jeg synes hun har et veldig pent ansikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det er derfor de ikke omgås mer. Fordi Golnaz er bitter på hvordan hu blir fremstilt i serien til Isabel??

 

Beklager altså, men jeg blir så nysgjerrig på hva som har skjedd. Når 2 henger sammen typ hele tiden. Og plutselig nevner de ikke hverandre engang…. Veldig merkelig. Noen som vet hva som har skjedd? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S0lstraalen skrev (2 timer siden):

Ja, kanskje det er derfor de ikke omgås mer. Fordi Golnaz er bitter på hvordan hu blir fremstilt i serien til Isabel??

 

Beklager altså, men jeg blir så nysgjerrig på hva som har skjedd. Når 2 henger sammen typ hele tiden. Og plutselig nevner de ikke hverandre engang…. Veldig merkelig. Noen som vet hva som har skjedd? 

Dette har vært en tema lenge nå, ingen vet hva som har skjedd mellom dem.. Synes er veldig merkelig også.. Golnaz ble ikke invitert på bryllupet og ingen av de snakker sammen.. hmm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Cocogirl said:

Dette har vært en tema lenge nå, ingen vet hva som har skjedd mellom dem.. Synes er veldig merkelig også.. Golnaz ble ikke invitert på bryllupet og ingen av de snakker sammen.. hmm

Golnaz var jo tilstede på Nelly festen, og isabel har sagt at de fortsatt er venner.  Kanskje hun ikke var i bryllupet fordi hun hadde andre planer hun ble invitert i først? Kanskje de ikke hadde brudeparets fettere og kusiner i bryllupet (det er ikke så veldig vanlig å invitere søskenbarn i bryllup) Kanskje golnaz hadde forkjølelsessymptomer den dagen? Det kan være så mange grunner til at golnaz ikke var i bryllupet. Kanskje grunnen til at hun ikke deltar så mye på instagrammen til isabel for tiden er fordi hun prøver å skape sitt eget navn og noen av hennes samarbeidspartnere ikke vil at hun skal vises gratis på isabels konto 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Noen som har hørt siste pod der hu svarer på spørsmål om hu er venn med en viss person? Hva sier a?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S0lstraalen skrev (48 minutter siden):

Noen som har hørt siste pod der hu svarer på spørsmål om hu er venn med en viss person? Hva sier a?

De er venner, men har ikke hatt så mye tid til å treffes i det siste. 

Bare tull tror jeg, hun var ikke i bryllupet til søstren til IR, ikke på lansering av siste sesongen av tvserien osv.  Det er nok "knute på tråden",men de prøver å holde det skjult pga slekten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest200

Golnaz er ei tøff og skjønn jente. Hun lar seg nok ikke pellet på nesa og lar seg ikke bli kommandert av Isabel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...