Gå til innhold

Hvis jeg skulle bryte meg inn i huset ditt og stjele det som er under sengen din, hva ville jeg fått?

Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Katten min som alltid gjemmer seg innerst under senga siden hun egentlig ikke får lov å være på soverommet, men kommer seg alltid inn 😂 Gitt opp 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladikaffe skrev (9 timer siden):

Hvis jeg skulle bryte meg inn i huset ditt og stjele det som er under sengen din, hva ville jeg fått? :huh:

Sideveskene til MC'n sammen med tankveska, støvlene, hjelmen og kjøreklærne pent pakket ned for vinteren - og jeg hadde nok jakta på deg til verdens ende for å få det tilbake 😎 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndklær. De ligger i skuffene under sengen min. På andre siden i skuffene der, ligger det sengetøy. Så forsyn deg med det du trenger mest! 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gladikaffe skrev (9 timer siden):

Hvis jeg skulle bryte meg inn i huset ditt og stjele det som er under sengen din, hva ville jeg fått? :huh:

Kink i ryggen!!.Har en svær madrasseng som du måtte løftet for å se under...😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Hybelkaniner, en sokk eller to som var på avveie, en kasse gamle Billy blader og noen gamle gardiner som egentlig bare kunne vert kastet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Silla123 skrev (37 minutter siden):

Katten min som alltid gjemmer seg innerst under senga siden hun egentlig ikke får lov å være på soverommet, men kommer seg alltid inn 😂 Gitt opp 

😻🙌🏻❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
Gladikaffe skrev (10 timer siden):

Gulvet 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...