AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #21 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En utbredt ideologi laget av kvinner som ønsker å dekke over det faktum at de ikke har mulighet / økonomi / utdanning til å ha en givende jobb å gå til? Anonymkode: 5c19f...6b1 Kan ha en givende jobb å gå til, men likevel velge den bort. For noen vil tiden med barna være viktigere og mere givende. Anonymkode: 0858f...138 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #22 Skrevet 4. november 2021 Kamp for kvinners valgfrihet i yrkeslivet må også omfatte retten til å være hjemme med små barn, uten at de skal latterliggjøres av den grunn. Og jeg er altså i full jobb, og elsker det, om noen skulle lure på motivene mine. Anonymkode: bfebc...c6b 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #23 Skrevet 5. november 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Kamp for kvinners valgfrihet i yrkeslivet må også omfatte retten til å være hjemme med små barn, uten at de skal latterliggjøres av den grunn. Og jeg er altså i full jobb, og elsker det, om noen skulle lure på motivene mine. Anonymkode: bfebc...c6b Enig i den. Det er bare synd at så lenge det først og fremst er kvinner som bruker den retten, så vil lønnsgapet mellom kjønnene fortsette. Også mot de kvinnene som ikke har barn .. Anonymkode: 5c19f...6b1 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #24 Skrevet 5. november 2021 Levde et vanlig liv med 100% jobb, tidsklemme og konstant dårlig samvittighet frem til for 2 år siden da jeg trappet ned til 50% og nå 30%. Livet vårt har bedret seg flere hakk på disse årene. Jeg har mer overskudd, vi spiser sunnere, ungene er gladere. Aldri om jeg går tilbake til det rotteracet mens ungene er små. Anonymkode: b6236...e30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå