Gå til innhold

budsjett 1200 kr til forlovelsesring(er)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen steder til å innfri budsjettet?

Anonymkode: 3d111...b83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville droppet forlovelsesringer og lagt pengene i gifteringer. 

Anonymkode: 88de3...e6e

• Liker 14
Skrevet

Jeg og min forlovete har gifteringer som forlovelsesringer. Så slipper vi dobbelt opp. Funker fint! 

Anonymkode: 843a2...cf8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg og min forlovete har gifteringer som forlovelsesringer. Så slipper vi dobbelt opp. Funker fint! 

Anonymkode: 843a2...cf8

fikk du / ga du ring ved forlovelsen?

Skrevet

Chanti har.mange fine  :)

Skrevet

Våres gifteringer var også våre forlovelsesringer. Datoen for forlovelsen samt bryllupsdatoen er begge inni ringen.

og det er bra, for jeg suger på datoer 😬

Anonymkode: 1f608...528

Skrevet
Anonymous 91 skrev (35 minutter siden):

Chanti har.mange fine  :)

Du tuller vel nå? Chanti har jo rykte på seg for å bare være søppel. 

Hva mener du med forlovelsesring da, Ts? Hvis du mener ring med ekte diamant, så tror jeg ikke det finnes til den prisen. Selv små diamanter koster flere tusen. Hvis du ønsker en pen ring i gull eller sølv, med eller uten sten, så er utvalget stort. Sølv er veldig billig! Du kan f.eks få en sølvring med zirkonia-stein til bare 298 kr hos Bjørklund: https://www.bjorklund.no/ring-i-solv-rs400002?___store=default&refSrc=21551&nosto=nosto-page-product1

Anonymkode: 48812...f6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva mener du med forlovelsesring da, Ts? Hvis du mener ring med ekte diamant, så tror jeg ikke det finnes til den prisen. Selv små diamanter koster flere tusen. Hvis du ønsker en pen ring i gull eller sølv, med eller uten sten, så er utvalget stort. Sølv er veldig billig! Du kan f.eks få en sølvring med zirkonia-stein til bare 298 kr hos Bjørklund: https://www.bjorklund.no/ring-i-solv-rs400002?___store=default&refSrc=21551&nosto=nosto-page-product1

mente en ring som definerer henne som forlovet. en ring som er fin.

jeg kan svært lite om ringer, men har også et budsjett å forholde meg til. 

Skrevet

Våre kosta 800 til sammen tror jeg. Sølv. Hvitt gull og gull som er dyrest. Men vi skal bruke dem som gifteringer også, og har liksom endt med å ikke bruke dem i det hele tatt som forlovelsesringer likevel. De ligger i skapet og venter på bryllup.

Anonymkode: 122e6...d7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Våre kosta 800 til sammen tror jeg. Sølv. Hvitt gull og gull som er dyrest. Men vi skal bruke dem som gifteringer også, og har liksom endt med å ikke bruke dem i det hele tatt som forlovelsesringer likevel. De ligger i skapet og venter på bryllup.

Er det fordi dere har besøkt et annet land? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det fordi dere har besøkt et annet land? 

Hvilken del av innlegget sikter du til? Har ikke besøkt et annet land. Kjøpt på gullsmed i Norge. Men når du spør sånn lurer jeg på om det var 800 per eller til sammen. Spurte min kjære som heller ikke huska. 

Skrevet

Når jeg ser på linken over blir jeg mer og mer sikker på at det var 800 for to ringer, altså. Men husker ikke hvor jeg har lagt kvitteringen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Når jeg ser på linken over blir jeg mer og mer sikker på at det var 800 for to ringer, altså. Men husker ikke hvor jeg har lagt kvitteringen.

Det er jo god pris å komme over. Har ikke sett lignende enda. Snakker vi om 2020 eller snakker du om 1980?

• Liker 3
Skrevet

Jeg regner med at din utkårede kjenner din økonomiske situasjon og vet at du ikke har mulighet til å kjøpe en ring med stein og/eller i gull? Skulle du være sammen med en dame hvor en ring med stein og/eller av gull er viktig, vil jeg anbefale å droppe ringen, for til 1200 får du ikke en ring som tilfredstiller slike krav. Da slipper du å oppleve at forloveden skriver innlegg her inne på KG om hvor skuffet hun er over ringen. Forsåvidt vil hun da kanskje skrive innlegg over hvor skuffet hun er over å ikke få noen ring, men dette er jo bedre enn å være skuffet over en ring som allerede er kjøpt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk en ring med en liten diamant oppi for 12 år siden. Den kjøpte mannen min til meg for 750 kroner på Finn. Kjempeglad i den fremdeles!

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det er jo god pris å komme over. Har ikke sett lignende enda. Snakker vi om 2020 eller snakker du om 1980?

2019. Jeg er født i 1981, haha!

• Liker 1
Skrevet

Til den prisen ville jeg droppet ring.. blir liksom så lite spesielt om den koster så lite. Visste ikke at jeg var så overflatisk egentlig men..

Anonymkode: 02d48...2fa

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hatt ring derifra før jeg og det var ikke søppel. Smak og behag. Men det var sølv.

Ring med diamanter får man ikke til den prisen.  

Endret av Anonymous 91
  • Liker 1
Skrevet

Min var dyr, men er en ring jeg fortsatt har på meg daglig 13 år senere. Han brukte ikke forlovelsesring. 

Om tanken er å ha en ring man bare bruker et år, og man må jobbe med budsjett, ville jeg bare droppet det. Eller som allerede foreslått - kjøpt gifteringene allerede. 

Anonymkode: c7277...8a3

Skrevet

mente en ring som definerer henne som forlovet. en ring som er fin.

jeg kan svært lite om ringer, men har også et budsjett å forholde meg til. 

Som jeg skrev i innlegget du siterte meg på her, så får du en fin sølvring som ser ut som en standard forlovelsesring, bare uten ekte diamant, til under 300 kr. Slike ringer kan du finne i hvilken som helst gullsmed eller i gullsmedbutikker på nett. Sølv er billig for tiden, mens gull er dyrt, så det kan bli vanskelig å finne en gullring innenfor budsjettet ditt, selv om steinen ikke er ekte diamant. 

Her har du link til mange fine sølvringer: https://www.gullfunn.no/produkter/ringer/solvringer/?orderby=price

Anonymous 91 skrev (1 minutt siden):

Hatt ring derifra før jeg og det var ikke søppel. Smak og behag.

Jeg kjøpte ringer på salg der en gang for 10+ år siden. Det stod at det var sølv og gull, men det var det i hvert fall ikke. I tillegg begynte de å flasse og å bli stygge i fargen ganske fort. Har i ettertid hørt og lest masse negativt om Chanti. Alle de store gullsmedkjedene har uansett flotte sølvringer som er langt billigere enn budsjettet til Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...