Gå til innhold

Noen som har prøvd LactiPlus Mage? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Advarsel: En del TMI og masse barnslig fis/rap snakk, for de som syns det er ekkelt. :P

Jeg har over lengre tid nå slitt med ballongmage og slikt ved eggløsning / rett før mens, og ved visse måltider. Jeg ser at visse ting reagerer jeg på, mens andre ikke så mye. Men jeg er kjempelei av å begrense matveien såpass, uten at magen stritter så det gjør vondt. En ting er at magen blir stor hver gang jeg spiser (er ganske storspist...) men at den sveller så mye som den gjør nå, har den ikke gjort tidligere. 

Har forsøkt biola, kefir, yoghurt osv, men det har minimal effekt. Det hjelper litt på, men ikke nok. Jeg har også begrenset inntaket av vegertarmat og gått litt mer over til kjøtt. Dette kom snikende da jeg byttet over til mer grønt og mindre kjøtt - er jeg ganske sikker på. Alt av bønner og belgfrukter tåler jeg ikke lengre overhodet. 

Jeg er fysisk aktiv hele dagen på jobb, og det helper ikke. Føler det bare blir verre. Magen blir så stor og vond, og jeg får slike "småfiser" som enten kommer ukontrollert, eller som ikke vil passere og bare lurer rundt hjørnet.

Jeg er ikke forstoppet, og går på do 1-2 ganger om dagen. Så der er det heldigvis ikke noe problem.

Har kjøpt noe som heter LactiPlus Mage, som skal hjelpe mot ballongmage/oppblåsthet. Noen andre som har prøvd dette? Hva synes dere?

Jeg tok en til et måltid nå etter jobb, og fiser og raper skikkelig. Syns rapene smaker så ekkelt - men jeg spiste en type leverpostei jeg ikke har spist på flere år - så kan være den jeg kjenner. Det er ikke en ufordragelig stygg lukt på rapen, jeg bare kjenner en sånn diffus smak i ganen når jeg raper. Fisen lukter bare vanlig "ballongmagefis", dvs nesten ingenting. Uff for et nivå det er på dette innlegget, men jaja. 

Noen som har noen erfaringer å dele? Enten med LactiPlus Mage, eller som har noe tilsvarende/erfaringer/etc?

Anonymkode: def4b...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg, har ikke prøvd denne Lactiplus greia men om du prøver den og den virker så må du melde i fra her. 

Anonymkode: 72853...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...