Gå til innhold

Slankeoperasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått lenge i samtaler for å få godkjent slankeoperasjon.. Endelig har jeg blitt godkjent og skal få snakke med kirurg neste gang.. Men jeg får ikke operasjon før i mars neste år. Er det noen som vet om jeg kan få operert meg en annen plass som har kortere ventetid i det offentlige selvom jeg har hatt samtaler der jeg er nå? Jeg reiser gjerne til andre siden av Norge for å opereres en annen plass, og så heller bli fulgt opp hjemme igjen. 

Anonymkode: 8da1e...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir fulgt opp der du er operert, opererer du deg ved et annet sykehus er det de som har oppfølgingen også. 

Anonymkode: 85813...d10

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har nå gått lenge i samtaler for å få godkjent slankeoperasjon.. Endelig har jeg blitt godkjent og skal få snakke med kirurg neste gang.. Men jeg får ikke operasjon før i mars neste år. Er det noen som vet om jeg kan få operert meg en annen plass som har kortere ventetid i det offentlige selvom jeg har hatt samtaler der jeg er nå? Jeg reiser gjerne til andre siden av Norge for å opereres en annen plass, og så heller bli fulgt opp hjemme igjen. 

Anonymkode: 8da1e...420

Jeg tok det privat og var inne til operasjon to uker etter konsultasjon, fikk oppfølging via dem også.

Anonymkode: b637e...600

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tok det privat og var inne til operasjon to uker etter konsultasjon, fikk oppfølging via dem også.

Anonymkode: b637e...600

Jeg er ikke TS, men hva betalte du privat? 

Anonymkode: 38296...60e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...