AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Er det vanlig å ikke føle seg tilstede ved en depresjon? Som ein uvirkelighetsfølelse? Anonymkode: e98c4...e2f 1
Humle Brumle Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Ja jeg følte det slikt og sliter i perioder med det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Humle Brumle skrev (49 minutter siden): Ja jeg følte det slikt og sliter i perioder med det. Med andre ord så går det over til tider? 🙏🏼 Anonymkode: e98c4...e2f
Humle Brumle Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med andre ord så går det over til tider? 🙏🏼 Anonymkode: e98c4...e2f Ja
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det vanlig å ikke føle seg tilstede ved en depresjon? Som ein uvirkelighetsfølelse? Anonymkode: e98c4...e2f Mulig det kan kalles dissosiering. Søk det opp og se om du kjenner deg igjen. Håper du ber om hjelp og støtte, har familie eller nære folk du kan kontakte. God klem, ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: ea6f6...944
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig det kan kalles dissosiering. Søk det opp og se om du kjenner deg igjen. Håper du ber om hjelp og støtte, har familie eller nære folk du kan kontakte. God klem, ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: ea6f6...944 Ja, er nok det jeg har! Redd for at jeg ikke blir meg selv igjen 🙁 Anonymkode: e98c4...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 Det er vanlig å bli litt kognitivt redusert. Det går over når depresjonen går over. Jeg husker ikke navn på mennesker lengre. Anonymkode: e9dc1...b8d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vanlig å bli litt kognitivt redusert. Det går over når depresjonen går over. Jeg husker ikke navn på mennesker lengre. Anonymkode: e9dc1...b8d Takk for svar Anonymkode: e98c4...e2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå