Gå til innhold

Brud i 2006!


Big Mama

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har endelig fått ut fingeren å registrert meg, og har kommet i gang å skrive dagbok på nettet jeg å!

I dag har det vært en avslappende dag... samboeren er på kveldsvakt, unger sover, og jeg kan bare kule'n og ta livet med ro! Deilig egentlig... endelig hjemme alene! Vi har jo huset fullt av folk som regel, bor både svoger og kameraten hans her hos oss, og med to unger og to katter, så er det nok å henge fingrene i, for å si det sånn!

Men det går som regel greit... men det var deilig med noen dager alene nå. Bare kjærsten min og jeg!!

Jeg skal fyre igang noe middag til min kjære nå.... disket opp med deilig ingefær og hvitløksmarinert kyllingspyd, peanøtt-smør-soya saus og ris.... Mmmmmm.

Jeg er en liten hobby kokk.. så jeg kommer nok til å skrive endel mat her inne, men det får heller gå!! Det er rett å slett min største interresse, (etter klesvasken :forvirra: ) så da blir det jo rett å slett sånn det må bli!!

Ja, da blir det spennende om jeg kommer til å klare å følge opp denne dagboken da, for jeg har en evne til å begynne ting (med godt mot!!) og ikke helt få tid til å fullføre det!! men men... skitt au!! Skader ingen å prøve!

Ellers så skal jeg jo gifte meg sommeren 2006 :bryllup: GLEDER MEG SOM EN UNGE!! Blir så koselig... Kjolen er kjøpt, og planene er i orden. Men det får jeg komme tilbake til en annen dag!!

Chiao!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...