AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Jeg finner lite info om akkurat dette, så jeg lurer på. Hvordan er dine flashback? Hvordan opplever du dem, hva føles de ut som? Er det bilder og video? Lukt, smak eller sanseopplevelser som hender, kroppsdeler eller slike ting? Anonymkode: 59dbe...c52
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Lukt er det verste. Så kommer mareritt som går på følelsen av å være fanget, ikke komme seg bort o.l. Anonymkode: b9659...85d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Det kan skje hvis noen kommer nær med i senga bakfra når det ikke er naturlig. For eksempel at jeg plutselig blir redd på natta hvis (x)sambo kommer borti (uten å gjøre noe med vilje). Er bare det at jeg skvetter veldig, så skjønner jeg det ikke var noen farlig. Har nok skjedd under 10 ganger tror jeg (ila 20 år). Anonymkode: fe08e...f33
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Jeg ser for meg det som skjedde igjen og igjen. Som en film som spilles av. Eller en sterk følelse rent kroppslig av det som skjedde. Anonymkode: c48e7...83d
StovnerJune Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Jeg ble voldtatt på en fest da jeg var 19. Jeg tror det er noe med såpass ekstreme opplevelser at de setter seg i hodet og man klarer aldri å gå lenge uten å tenke på det. Alt som minner om noe fra den kvelden er veldig triggende. Det kan være at jeg ser menn som ligner på de mennene, hører musikk som ble spilt på den festen, eller bare har sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå