Gå til innhold

Jursvulst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en tispe som skal opereres for jursvulst. Må jeg da være hjemme hele den dagen hun skal opereres? Må jeg være hjemme dagen etterpå? Hvor lenge må jeg følge med på henne etter operasjonen? Hvor mange dager etterpå må jeg observere henne hjemme?

Anonymkode: a72d2...316

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du spørre dyrlegen din om, spørs på hvor omfattende operasjonen blir(på min fant de mere som måtte fjernes når de åpnet henne) og hvordan hunden takler å gå med skjerm osv. 

• Liker 1
Skrevet

Glemte ett spørsmål. Bør hunden være helt nyvaska før operasjonen?

Skrevet
Arx skrev (13 minutter siden):

Dette må du spørre dyrlegen din om, spørs på hvor omfattende operasjonen blir(på min fant de mere som måtte fjernes når de åpnet henne) og hvordan hunden takler å gå med skjerm osv. 

Men hva gjorde dere andre her som også har operert bort jursvulst?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva gjorde dere andre her som også har operert bort jursvulst?

Min fikk en stor blødning etterpå og måtte rushes til veterinærhøgskolen for behandling, viste seg at hun hadde en blødersymdom. Så jeg var hjemme med henne lenge, men det var mye mere styr enn det ville vært med en operasjon uten komplikasjoner.

Og nei du trenger ikke levere nyvasket, men sikkert greit at den er nogenlunde ren. Dyrlegen vasker med desinfiserende uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar.

Mener du å følge med konstant etter operasjonen i to dager?

Eller kan jeg være borte fra hunden i maks 1-2 timer de første to dagene?

Arx skrev (14 minutter siden):

Min fikk en stor blødning etterpå og måtte rushes til veterinærhøgskolen for behandling, viste seg at hun hadde en blødersymdom. Så jeg var hjemme med henne lenge, men det var mye mere styr enn det ville vært med en operasjon uten komplikasjoner.

Og nei du trenger ikke levere nyvasket, men sikkert greit at den er nogenlunde ren. Dyrlegen vasker med desinfiserende uansett. 

Skrevet

Hvorfor spør du ikke veterinæren? 

Anonymkode: afaf4...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...