AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Jeg har sett mange bilder og videoer, og det SER jo som oftest veldig bra ut. Men hvordan kjennes det? Hvordan er det å stryke over huden etter en fettsuging? Jeg skal ta en liten mageplastikk som jeg får dekket pga tvillingsvangerskap, og har fått tilbud om å betale for fettsuging samtidig. Mannen min er skeptisk til hvordan det vil kjennes ut, om det blir hardt, bulkete og unaturlig. Derfor spør jeg 😊 Anonymkode: 6dafe...e63
Adrenalina1 Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har sett mange bilder og videoer, og det SER jo som oftest veldig bra ut. Men hvordan kjennes det? Hvordan er det å stryke over huden etter en fettsuging? Jeg skal ta en liten mageplastikk som jeg får dekket pga tvillingsvangerskap, og har fått tilbud om å betale for fettsuging samtidig. Mannen min er skeptisk til hvordan det vil kjennes ut, om det blir hardt, bulkete og unaturlig. Derfor spør jeg 😊 Anonymkode: 6dafe...e63 Nei. Det blir ikke hardt, bulkete og unaturlig. Om noen har opplevd å bli slik etter fettsuging, har de vært ute for en kirurg som ikke kan jobben sin. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Jeg har snakket med en erfaren kirurg om dette og det KAN bli bulkete, spesielt om du går opp eller ned i vekt. De suger i kanaler, det er ikke som en støvsuger. De kanalene som er sugd kan gi søkk. Jeg tør ikke. Anonymkode: 60588...6c1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Min kirurg sier det samme som researchen jeg har gjort sier. Det kan bli et veldig fint resultat, men det kan bli noe ujevnt. Alltid en risiko, men jeg har gjort det tusenvis av ganger, sier kirurgen. Det skal visst også gå an å rette opp dersom det blir ujevnt. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å be om fettsuging, men kirurgen anbefaler det fordi jeg har noe fett på magen som fjernes under operasjonen, og da vil resultatet se bedre ut dersom flankene fettsuges. Jeg bare vet ikke om jeg tør. Anonymkode: 6dafe...e63
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Jeg har tatt. Hos en som er spesialist og utrolig dyktig men likevel blir det ujevnt og jo bulkete noen steder. Ville ikke tatt det igjen. Anonymkode: 6450a...1bc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Jeg har tatt fettsuging som behandling av en sykdom, og det blir ikke bulkete. I begynnelsen så jeg tydelige spor etter kanalene hvor fettet er sugd ut, men det forsvant når alt var grodd. Jeg skal operere igjen i januar, og hadde ikke vært bekymret for resultatet om jeg var deg. Anonymkode: b681d...2df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå