Gå til innhold

Liker menn komplimenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Solsikke34 skrev (På 2.11.2021 den 9.43):

Liker dere menn komplimenter i datingfasen? 

Og er det da på utseende, personlighet eller abilitet dere liker å høre? 

Jeg er kvinne, men hva mener du med abillitet? Som i abillity/evner/funksjonalitet/ferdigheter? 

Anonymkode: 4c848...9b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En av de viktigste nedarvede tendensene hos en mann i valg av en kvinne for å etablere et seriøst forhold er preferanse for kvinner som signaliserer (på forskjellige måter) at barna hun kommer til å bære fram faktisk vil være hans – og ikke noe hun pulte på seg bak ryggen hans med en annen.

En av de mest effektive måtene en kvinne kan signalisere dette på er gjennom å (troverdig) vise at hun er dedikert til ham. Det er derfor jeg alltid råder kvinner til å bruke dette som et hemmelig våpen i dating:

Gi egoet hans en sakte, sensuell blowjob gjennom hele datingfasen. La ham tro at du synes han er helt fantastisk, gjennom små drypp.

Dette er kryptonitt for de aller fleste menn.

Og det har altså ingenting med at "menn har skjøre egoer" å gjøre, slik surmagede feminister vil ha det til – de prater som vanlig bare tull. Det handler om genetisk betingede preferanser som er der for å minimere risiko for farskapssvindel.

Som kvinne må du jo selvsagt utnytte dette for alt det er verdt. Bare husk på at det bør komme i små porsjoner: Han skal ikke overveldes eller druknes, det handler om velrettede små komplimenter som viser hvordan du reagerer på at han har så flotte egenskaper.

Endret av ClausSaus
Skrevet
ClausSaus skrev (29 minutter siden):

En av de viktigste nedarvede tendensene hos en mann i valg av en kvinne for å etablere et seriøst forhold er preferanse for kvinner som signaliserer (på forskjellige måter) at barna hun kommer til å bære fram faktisk vil være hans – og ikke noe hun pulte på seg bak ryggen hans med en annen.

En av de mest effektive måtene en kvinne kan signalisere dette på er gjennom å (troverdig) vise at hun er dedikert til ham. Det er derfor jeg alltid råder kvinner til å bruke dette som et hemmelig våpen i dating:

Gi egoet hans en sakte, sensuell blowjob gjennom hele datingfasen. La ham tro at du synes han er helt fantastisk, gjennom små drypp.

Dette er kryptonitt for de aller fleste menn.

Og det har altså ingenting med at "menn har skjøre egoer" å gjøre, slik surmagede feminister vil ha det til – de prater som vanlig bare tull. Det handler om genetisk betingede preferanser som er der for å minimere risiko for farskapssvindel.

Som kvinne må du jo selvsagt utnytte dette for alt det er verdt. Bare husk på at det bør komme i små porsjoner: Han skal ikke overveldes eller druknes, det handler om velrettede små komplimenter som viser hvordan du reagerer på at han har så flotte egenskaper.

Huff, så mye piss du har lest. Eller er det YouTuberavings du fyller huet med? Ingen komplimenter for å gulpe opp amerikansk piss over hele KG… 

Anonymkode: f7b75...b9d

Skrevet

Komplimenter gir jeg ofte, mest på jobb kanskje, til både menn og kvinner. Sjelden for utseendet, men for jobben de gjør. 

-Så bra at du tok opp den saken, jeg er helt enig med deg, og du la den virkelig bra fram.

- Veldig interessant presentasjon! Du er veldig flink til å forklare så vi som ikke jobber med dette også skjønner det.

- Å, det er så moro å jobbe med flinke folk som dere!

For eksempel. Og det kommer alltid fra hjertet! Gidder ikke gi komplimenter jeg ikke mener, og dessuten tenker jeg ofte (altfor) lenge at noe er fint eller bra før jeg kommer på å faktisk si det :) Men det er så viktig å si det man tenker når det er positivt!

Gir venner komplimenter for utseendet, men da som regel om de har klippet seg eller har noe nytt.

• Liker 1
Skrevet (endret)
On 11/2/2021 at 9:43 AM, Solsikke34 said:

Jeg har alltid opplevd at det blir tatt godt i mot av menn. :P Men kommer det komplimenter fra meg så er det jo fordi at jeg liker den personen.. Jeg klarer ikke å gi komplimenter om jeg ikke mener det. 

Endret av Blått
  • Liker 1
Skrevet

Klart jeg liker komplimenter! Om alt! 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er kvinne, men hva mener du med abillitet? Som i abillity/evner/funksjonalitet/ferdigheter? 

Anonymkode: 4c848...9b5

Det er det ordet betyr på svensk i alle fall. Finnes ikke i det norske språket. Men regner med at det er den betydningen TS mener.

Jeg tenker at alle mennesker liker positive tilbakemeldinger, men det må være naturlig og tydelig at det er noe man virkelig mener. Godt poeng det som ble nevnt om kjærlighetsspråk her også, for mange er handling noe som betyr mye mer enn bare ord, og jeg har inntrykk av at menn oftere tilhører den kategorien. Dette har nok mye med hvordan gutter har blitt oppdratt, det er vel først de siste 10-årene det har blitt vanlig å si til gutter at de er fine, pene, flinke, mens jenter vel alltid har fått høre sånt. (Gutter skulle være tøffe og modige) Og da er det naturlig at menn er mer vant til å stole på hva folk gjør mot dem enn hva de sier. Men det er veldig individuelt også.

Skrevet

Jeg var i forhold med en sexy, flott, tøff, kjekk maskulin mann. Han likte bedre at jeg kalte ham skjønn enn sexy. Lurer på om det var fordi han nettopp var så utrolig sexy.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff, så mye piss du har lest. Eller er det YouTuberavings du fyller huet med? Ingen komplimenter for å gulpe opp amerikansk piss over hele KG… 

Satan, grabbar… en eller annet anonym skroting på Kvinneguiden Forum synes at evolusjonsbiologi er "amerikansk piss"…!!!

Dette forandrer jo alt!

🤣🤣🤣

Endret av ClausSaus
  • Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at menn blir veldig glade for komplimenter, selv om de ikke alltid vet hvordan de svarer på det. Prøver å ikke bare skryte over ting de utfører, men hvordan de er og hvordan de får meg til å føle meg. 

• Liker 2
Gjest someone_here
Skrevet

Lol. 

Skrevet

Er ærlig talt ganske likegyldig til komplimenter, og sliter med å forstå hvorfor det er så viktig for folk. For meg er det handling som teller, at jeg føler jeg er ønsket og blir prioritert.

Anonymkode: c7448...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...