Gå til innhold

Liker menn komplimenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere menn komplimenter i datingfasen? 

Og er det da på utseende, personlighet eller abilitet dere liker å høre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir fort veldig flau når jeg får komplimenter så i mitt tilfelle egentlig ikke?

• Liker 2
Skrevet
Solsikke34 skrev (16 minutter siden):

Ja, vi liker komplimenter, gjerne på alt du listet. De må være ektefølt da, ellers får det motsatt effekt. Vi er ikke så ulike kvinner der.

• Liker 3
Skrevet

Liker først og fremst komplimenter hvis jeg er enig selv. 

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
Solsikke34 skrev (45 minutter siden):

Hvis de kommer fra hjertet og er ektefølt, ja!

Hvis det føles ut som pliktløp er det turnoff.

Fortell gjerne at mannen er kjekk, sterk, deilig, og en god elsker. Hvis det er sant.

🤗

Skrevet

Nei. Begynne å gruble mye over det siden det skjer så sjeldent. 

Anonymkode: 151ae...67d

Skrevet
Solsikke34 skrev (3 timer siden):

Jeg synes handlinger er mye bedre enn tomt pjatt. For det er ofte bare overfladisk pjatt det som kommer. 

Skrevet

Jeg husker fortsatt at jeg gikk hjem fra butikken en kjølig dag i September i 2003. 13 år gammel. To jenter gikk forbi meg og snudde seg etterpå og sa "Du var søt!". Gjorde meg glad.

Komplimenter kan være flott det.

• Liker 4
Skrevet

Hvis en som ikke kjenner meg gir komplimenter låter det falskt.

Anonymkode: ac27d...98b

Skrevet

Komplimenter på utseende henger høyest. Sikkert fordi jeg aldri får det 😬

Anonymkode: b0441...d75

Skrevet

Min erfaring er at menn elsker komplimenter og skryt. Såpass at de faller langflat for kvinner som gir det, og man kan skryte frem det meste. 

Menn er kanskje generelt ikke så bortskjemt med komplimenter og skryt, så de suger slikt til seg som livseliksir.

Anonymkode: bc61d...a11

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Min erfaring er at menn elsker komplimenter og skryt. Såpass at de faller langflat for kvinner som gir det, og man kan skryte frem det meste. 

Menn er kanskje generelt ikke så bortskjemt med komplimenter og skryt, så de suger slikt til seg som livseliksir.

Anonymkode: bc61d...a11

Jeg liker komplimenter, men tror ikke på dem, da blir det vel litt vanskelig.

Hvorfor det er slik, kanskje endel av det å være mann. Du hører noe om det er galt vis ikke er det greit nok.

Skrevet

Ja, men fokuser på følelsene dine, som for eksempel at han har store armer så du er imponert og føler deg beskyttet han holder deg eller noe sånt. Personlig syns jeg det er rimelig kleint å bare bli hyllet med mindre det er noe jeg faktisk legger stolthet i, høres ut som smigger, og spesielt om jeg ikke ser meg selv på samme måten. Men om du kobler det til hvordan det påvirker deg blir det plutselig mer genuint og det beholder positiviteten selv om det kan være noe han misliker ved seg selv.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er nok ganske individuelt. Noen menn liker det, andre ikke. Personlig synes jeg fort det blir kleint.

Sjekk ut noe som heter "The 5 love languages", som er en teori om de fem ulike måtene man kommuniserer affeksjon, hvorav komplimenter er en av dem. Varierer fra person til person både hvordan man foretrekker å motta - og vise (og det kan være forskjellig fra å motta) - affeksjon.

Endret av Tor P
  • Liker 3
Skrevet
Solsikke34 skrev (På 2.11.2021 den 9.43):

Så lenge dere ikke kaller oss for søte😅

Fra spøk til alvor. Alle mennesker liker komplimenter. Komplimenter på personligheten hadde truffet best hos meg. 

Anonymkode: b20ec...3ed

Skrevet

Alle liker jo det. Jeg er kvinne, men elsker når menn lyser opp fordi de får komplimenter. Når de har kledd seg fint for deg, lukter godt eller bare er gode. Alle bør gi hverandre flere komplimenter. De fleste av oss tenker jo nå og da fine ting om noen.

Anonymkode: 0a838...3ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle liker jo det. Jeg er kvinne, men elsker når menn lyser opp fordi de får komplimenter. Når de har kledd seg fint for deg, lukter godt eller bare er gode. Alle bør gi hverandre flere komplimenter. De fleste av oss tenker jo nå og da fine ting om noen.

Kvinner er generelt flinkere til å gi hverandre komplimenter og får nok flerfoldige komplimenter enn menn. 

Så når mannen først får et kompliment, om bare et lite et lyser han opp. Dette er nemlig ikke noe han hører hver dag. 

Anonymkode: b20ec...3ed

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvordan menn det er snakk om. Om det er de av den usikre sorten med vaklende selvtillit har de sikkert godt av et kompliment, men menn som har kontroll på livet sitt vet godt selv når de ser bra ut og trenger egentlig ikke komplimenter. 

Anonymkode: dbe45...644

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørs hvordan menn det er snakk om. Om det er de av den usikre sorten med vaklende selvtillit har de sikkert godt av et kompliment, men menn som har kontroll på livet sitt vet godt selv når de ser bra ut og trenger egentlig ikke komplimenter. 

Anonymkode: dbe45...644

Dude...

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Komplimenter er helt klart fint. Om det er fortjent eller ikke er ikke viktig, det er bare positivt uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...