Gå til innhold

Post korona og buss i oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er sånn stress med buss nå. Enormt med kontroller gjerne flere i uka, det er en ting, helt ok. Men alle må gå på fremme, aldri i midt døren, og de slipper ikke folk av fremme selv om det er urproblematisk, feks om ingen som skal på fremme. 

I dag var jeg forsinket og løp for å rekke bussen, men de lukket midtdøren rett på meg. De så meg jo. Og så ignorerte han meg totalt når jeg skulle vise billetten. Synes det er dårlig av ruter å behandle sine betalende kunder slik. 

Anonymkode: 6f417...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, det var bilettkontroll i går OG i dag. Hvorfor holder de på sånn? Synes det er kontroll annenhver dag. Lite lurt i en epedemi eller? I dag stod det masse folk i klynger på nasjonalteateret pga kontroll.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, det var bilettkontroll i går OG i dag. Hvorfor holder de på sånn? Synes det er kontroll annenhver dag. Lite lurt i en epedemi eller? I dag stod det masse folk i klynger på nasjonalteateret pga kontroll.

De klyngene er der i rushen uansett. Men skal være enig i at det er ekstra mye kontroll nå.

Anonymkode: ff3cd...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

De klyngene er der i rushen uansett. Men skal være enig i at det er ekstra mye kontroll nå.

Anonymkode: ff3cd...1b7

Ja, men da begever man seg. I dag stod jo 20 stk tett i tett på nasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vært som i andre store byer i Europa. Uten billett = ingen adgang på buss, trikk, t-bane. Må bippe billetten for å komme inn på bussen, inn i soner etc. Så slipper vi unna med billigere billetter og snikere får det jævla vanskelig

Anonymkode: 91462...0d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

er faktisk færre reiser kollektivt nå enn før pandemien. det kan ligge litt i det at de ønsker å tjene penger. poltikerne truer jo folk om mindre ruter hvis ikke flere tar buss og tog står det i avisa idag.

Anonymkode: b4169...773

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...