AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Vi har bare jenter og aner ikke hva gutter liker. Trenger forslag til gave til gutt på 10 år og til gutt på 12 år. Tenker for max 200 kr pr gave. Noen med forslag? Anonymkode: 4b633...380 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Gavekort itunes/playstation store eller andre ting de kan bruke på spill Kule mobilladere el annet mobilstæsj (vi kjøpte til barnas søskenbarn på Teknikmagasinet en lader der ledningen lyste i ulike farger mens det ble ladet, tror det kostet ca hundre kr i fjor) Power bank Kinogavekort Noe artig til rommet på Ikea f.eks (min sønn på 10 kjøpte nettopp en hodeformet lampe med skiftende led-lys, der kan han henge fra seg headset. Kostet 250, da, så litt over 200-kroners-budsjettet: https://www.ikea.com/no/no/p/iskaerna-led-bordlampe-flerfarget-10492479/ ) Hvis de begynner å bli opptatte av klær og slikt, kan en kul hettegenser være midt i blinken. Min 10-åring er lidenskapelig fan av Mr. Beast, og jeg bestilte en hettegenser på ebay til under 200, som jeg VET at han kommer til å elske. Anonymkode: b4149...94e 3
Entern Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gavekort itunes/playstation store eller andre ting de kan bruke på spill Kule mobilladere el annet mobilstæsj (vi kjøpte til barnas søskenbarn på Teknikmagasinet en lader der ledningen lyste i ulike farger mens det ble ladet, tror det kostet ca hundre kr i fjor) Power bank Kinogavekort Noe artig til rommet på Ikea f.eks (min sønn på 10 kjøpte nettopp en hodeformet lampe med skiftende led-lys, der kan han henge fra seg headset. Kostet 250, da, så litt over 200-kroners-budsjettet: https://www.ikea.com/no/no/p/iskaerna-led-bordlampe-flerfarget-10492479/ ) Hvis de begynner å bli opptatte av klær og slikt, kan en kul hettegenser være midt i blinken. Min 10-åring er lidenskapelig fan av Mr. Beast, og jeg bestilte en hettegenser på ebay til under 200, som jeg VET at han kommer til å elske. Anonymkode: b4149...94e Kjempegode ideer alle sammen! Seconded som de sier i USA! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Takk for innspill. Skal sjekke ut Flere med gutter i denne alderen som har noen forslag. Anonymkode: 4b633...380
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Gavekort badeland Kule klær/t-skjorte/hettegenser Anonymkode: b4b9a...0ca
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 Hvis de spiller fotball kan det være stas med f.eks. nye keeperhansker eller ny ball eller noe. Anonymkode: b4149...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå