anonym03 Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Hei! Jeg har et lite problem, jeg var i københavn på høstferie i starten av oktober. Det var en kveld jeg drakk så mye at jeg ble så dårlig den kvelden og dagen etter, det endte opp med at jeg ikke klarte å ta p pillene mine på to dager og måtte stoppe opp midt i brettet. Jeg hadde tre dager der jeg stoppet opp i brettet før københavn og blødde før jeg tok de som normalt igjen fordi da hadde jeg allerede tatt 21 piller uten pillefri uke. Nå blør jeg hver gang jeg har sex eller får konstant mellomblødninger selvom jeg tar p pillene som normalt. Søkte opp dette på nettet og det sto mange steder at jeg kunne ha klamydia. Jeg har nylig fått meg kjæreste så det kunne evt hvert han som bare ikke har testet seg på en stund før vi begynte å møtes. Men hva tror dere? Har noen opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Du må teste deg for klamydia mellom hver partner, så det er bare å gå og teste deg Anonymkode: c97e9...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Test deg du, utrolig kjipt å gå med det over lang tid, for selv om syptomene forsvinner kan klamydiaen ødelegge egglederne og gjøre deg steril 😕 Anonymkode: 2cfc4...aac 2
anonym03 Skrevet 1. november 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Test deg du, utrolig kjipt å gå med det over lang tid, for selv om syptomene forsvinner kan klamydiaen ødelegge egglederne og gjøre deg steril 😕 Anonymkode: 2cfc4...aac Testet meg forrige uke, har enda ikke fått svar😬
Gjest The High Priestess Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Dette skyldes nok pillebruken. Det er bare en måned siden starten av oktober så det er ikke rart du opplever det du gjør. At du har hatt et kort opphold midt i brettet gjør at kroppen blir forvirret. Når du har fullført brettet du er på nå, så ville jeg anbefalt deg å ta en blødning for å få kroppen på rett kjør igjen. Husk for øvrig at om du glemmer mer enn 2 piller (eller kaster de opp), så anses du som ubeskyttet, og du må derfor benytte kondom de neste 7 dagene. Dette står beskrevet i pakningsvedlegget på din respektive p-pille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå