AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg har så utrolig vondt i endetarmsåpningen! Hemoroider…. Jeg klarer nesten ikke å stå og gå. Det er virkelig helt altoppslukende. Jeg klarer å dytte den inn, og der er så herlig den stakkars stunden den holder seg inne. Nå har jeg lagt meg i senga og det hjelper. Har du tips? Og dere som har fått hemoroider før: vet dere hvorfor dere har fått det? Jeg er ikke gravid. Har ikke merket noe til hverken forstoppelse eller diaré i det siste. Har ikke tenkt over det i alle fall. Plutselig var den der, blææææ! Kan det komme av stress og høyt tempo for tiden? Bekymrer meg selvsagt for kreft og skrumplever med en gang. Klassisk. Anonymkode: 1d33e...7bf
KristinF Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Kan komme av mye rart. Har du prøvd reseptfrie hemoroidemidker? Men har du så vondt, så kanskje den er trombosert? Da bør du i så fall få behandling. Kontakt fastlege.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 En trombosert hemoride er sykt vondt. Fastlegen kan tømme den for deg. Jeg turte ikke å la fastlegen gjøre det, det gikk over i løpet av to uker. Scheriproct synes jeg fungerer best, men det tar tid. Anonymkode: 57284...56d 2
Morten1 Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Hemorider kan komme av flere ting, prøv reseptfrie kremer, de virker ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Scheriproct stikkpiller og salve er nå reseptfritt. Kan være verd og prøve dette. Er det skikkelig vondt så er det verd og prøve stikkpillene samt kremen. Kremen vil lindre ganske raskt, det er hvertfall min erfaring. Sliter du veldig så snakk med legen. Anonymkode: c671c...b13
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Mayinglong. Les omtaler på amazon, bestill fra England på eBay for å få kort leveringstid. Funker milevis bedre enn norske reseptfrie midler. Anonymkode: 5ac06...786
Pragmatikeren Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Sitter du mye i ro? Det kan også gi hemoroider. Bruk gjerne både krem og stikkpiller, f.eks. Scheriproct.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 KristinF skrev (20 timer siden): Kreft? Skrumplever? Hvorfor? Fordi jeg googlet meg frem til at det kan forårsake hemoroider. Jada, man skal ikke Google sånt, I know! Takk for tips til alle. Spørs om jeg må prøve krem og stikkpille om det ikke bedrer seg. Nesten så jeg innbiller meg at det er liiiiiitt bedre i dag. Håper det. Sitter forresten veldig lite i ro på jobb, tvert i mot. Er på bena nesten hele dagen. TS Anonymkode: 1d33e...7bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå