AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Hvordan er det å ikke ha tatt dem i en ukes tid forså å ta dem igjen? Starter man på scratch da? Med tunge tanker og alt antidepressiva kan ha de første ukene? Anonymkode: b2f5c...5f3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Jeg slutta cold turkey på cipralex en gang, ikke å anbefale. Følte meg helt rar en periode. Anonymkode: 167f0...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg slutta cold turkey på cipralex en gang, ikke å anbefale. Følte meg helt rar en periode. Anonymkode: 167f0...1f9 Så hva gjorde du for å komme deg igjennom det? Anonymkode: b2f5c...5f3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så hva gjorde du for å komme deg igjennom det? Anonymkode: b2f5c...5f3 Jeg led meg igjennom det😅 Starta aldri opp igjen. Uff, så det blir jo ikke helt din situasjon. Beklager, leste innlegget ditt litt fort🤦♀️ Men ja, det er noen år siden nå men slik jeg husker var det mest ubehagelige at jeg fikk sånne brain zaps eller hva jeg skal si. Følte meg svimmel og rar. Anonymkode: 167f0...1f9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg led meg igjennom det😅 Starta aldri opp igjen. Uff, så det blir jo ikke helt din situasjon. Beklager, leste innlegget ditt litt fort🤦♀️ Men ja, det er noen år siden nå men slik jeg husker var det mest ubehagelige at jeg fikk sånne brain zaps eller hva jeg skal si. Følte meg svimmel og rar. Anonymkode: 167f0...1f9 Vet ikke hvorfor du sluttet, men føler meg helt forferdelig. Takk for svar😊 Anonymkode: b2f5c...5f3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Sluttet en periode på Sarotex, og fikk det jeg ville kalle elektriske støt i hodet, samme følelse man får når man reiser seg kjapt etter og ha ligget lenge. Anonymkode: 0185f...8ac
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Det kan hende du kjenner noe, men det kan like gjerne være fordi du har gått uten antidepressiva i en uke. Det blir neppe like ille som å starte helt fra scratch. Anonymkode: f8f4b...91f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå