AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Har så lenge jeg kan huske slitt med å være så trang der nede. I en lang periode nå er jeg plaget med at det føles som det butter ca 2 cm inn i skjeden. Jeg klarer ikke sette inn en tampong, om jeg får den i så er den vanskelig å få ut eller gir smerter etter 1t. Ved sex så sliter jeg med å få penis inn, samboer får smerter av at det er trangt selvom jeg er veldig våt. Under sexen hender det jeg får vondt og i blant har jeg måtte stoppe. Jeg får veldig store smerter etter sex, må ha smertestillende og blir liggende i fosterstilling. Et par ganger så gjør det vondt i hele bekkenområdet som under en fødsel. Selv av et par minutters økt så er jeg sår og øm etter sexen. Dette har i tillegg blitt verre og nå gruer jeg meg til sex i tilfellet det blir vondt. Smertene etter sex kjennes ut som en grusom mageknip og menssmerter på likt. Noen med erfaringer rundt dette, hva kan jeg gjøre for at det skal lette litt? Har bestilt time hos gynekolog, privat for utredning kjapt. Anonymkode: f80e3...c85
pia mater Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Høres nok ut som vanigisme. Men det finnes behandling for det med lokalbedøvelse gel og dilatorer. Gynekologen vil nok hjelpe deg på vei med et slikt opplegg, for du skal ikke ha det så vondt! Jeg ble diagnostisert under GU hos gynekolog, da jeg var der for noe helt annet. Så vil tro de fleste gynekologer har god erfaring med vanigisme. Krysser fingrene for deg! 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I en lang periode nå er jeg plaget med at det føles som det butter ca 2 cm inn i skjeden. Jeg klarer ikke sette inn en tampong, om jeg får den i så er den vanskelig å få ut eller gir smerter etter 1t. Godt mulig det er vaginisme, men kan også høres litt ut som fremfall?🤔 Har du plager utenom sex? Tyngdefølelse, følelse av at noe buler? Anonymkode: cbf54...2ce
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Pragmatikeren skrev (10 timer siden): Har du født? Ja. Lenge siden. Anonymkode: f80e3...c85
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Godt mulig det er vaginisme, men kan også høres litt ut som fremfall?🤔 Har du plager utenom sex? Tyngdefølelse, følelse av at noe buler? Anonymkode: cbf54...2ce Nei. Anonymkode: f80e3...c85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå