AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Hei, jeg bestemt meg for å ta full bukplastikk rett etter jul og blir utrolig takknmelig for erfaringer fra andre som har gjennomført dette. Jeg er 32 og har 3 barn, ikke tenkt til å få flere. Helt siden første graviditet har jeg hatt veldig delte magemuskler og dette har bare blitt verre ved hver påfølgende graviditet. Jeg har økende smerter i korsryggen, mer og mer utstikkende haleben (vet ikke om dette henger sammen, men tror det kan ha en sammenheng da jeg har lest litt om det!) og har masse masse løs hud og strekkmerker. Er normalvektig, men har litt stor mage som ser "gravid ut" og ekstra fett på magen. Vil de fjerne dette med en full bukplastikk? Vil jo helst ha så flatt resultat som mulig! Skal prøve å gå ned noen kilo i vekt før operasjonen. Jeg har fått beskjed fra lege, fysio og plastisk kirurg om at de anbefaler sammensying av magemusklene, og jeg er litt stresset for denne delen av operasjonen. Kan noen dele erfaringer om hvordan det har gått? Jeg har en 1åring hjemme og er klar over at jeg ikke kan løfte de første ca 4-6 ukene. Har avtalt at mannen min har hjelp av barnevakt de første to ukene og at jeg sover hos mine foreldre den første uken. Er litt stresset for at en liten skal komme klatrende på den nyopererte magen min osv.. Har noen tips å komme med? Hvor lenge hadde dere vondt og behov for smertestillende? Hvor vondt gjør det? Er bekymret for å komme meg ned og opp fra sengen og sittende stilling spesielt. Når kunne dere bære? Gode tips til hvordan å best tilrettelegge når man har små barn? PS: Vet at et tips kan være å vente til barnet mitt er større, men jeg vil gjøre dette nå, da jeg har ventet i mange år og ikke orker tanken på å vente et helt år til for eksempel.. Har ikke vært på stranden med barna mine på årevis, orker ikke være naken sammen med mannen osv. Det har plaget meg så ekstremt mye ca halve livet mitt (fikk første barn da jeg var ganske ung) og nå vil jeg bare føle meg bedre. Denne sommeren er målet mitt å bade og kose meg på stranden med hele familien!! Anonymkode: 27373...c6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå