Cariiina Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg har fått skikkelig fotodiillaa, sååå har opprettet en Instagram konto for hunden min😃 Noen andre som har Instagram til hundene sine? Isåfall, hva heter h*n/dere på Instagram?😄 Vårt navn på Instagram er : Ella.chow.chow 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Så søt hun er 🤩 har hatt chowchow-blanding selv før 🥰 trykte akkurat følger, brukernavnet mitt starter på G 😅 Anonymkode: bfa05...710
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Lykketornado 🤣 Anonymkode: 66f39...cce
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Litt flaut, men har egen konto til kattene 😅 Anonymkode: e1f2e...ede 1
Butterfly12 Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Så søt hun er da! Jeg er sikker på at det er mange som vil like bildene dine: D 1
Troyamin Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Cariiina skrev (16 timer siden): Jeg har fått skikkelig fotodiillaa, sååå har opprettet en Instagram konto for hunden min😃 Noen andre som har Instagram til hundene sine? Isåfall, hva heter h*n/dere på Instagram?😄 Vårt navn på Instagram er : Ella.chow.chow Hundekontoer er fint. Men har ikke sansen for åpne kontoer som deler bilder av barn som ikke er gamle nok til å samtykke til å bli eksponert på den måten. Spesielt badebilder/videoer hvor barn har lite klær på, anbefales det ikke å dele. Kristin Gjelsvik 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Cariiina skrev (21 timer siden): Jeg har fått skikkelig fotodiillaa, sååå har opprettet en Instagram konto for hunden min😃 Noen andre som har Instagram til hundene sine? Isåfall, hva heter h*n/dere på Instagram?😄 Vårt navn på Instagram er : Ella.chow.chow Har du kjøpt følgere? Ekstremt mange random brukere som ikke minner om ekte brukere. Spesielt at du har så mange følgere på såpass få innlegg, med få likes ifht følgertall… Anonymkode: 0fd2c...22c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Har til kattene mine….et bilde jeg postet forrige helg har nå nærmere 2800 likes, jeg har rett over 1200 følgere og pleier ligge på 100-300 likes til vanlig… Anonymkode: d84a3...5df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå