AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg har vært i fire lange forhold, og flere kortvarige forhold. Alle forhold med det som i utgangspunktet er vellykkede kvinner med bra utseende, utdanning, og personlighet. Minus all klagingen og sutringen. Dette skjer særlig etter de første månedene (de holder det kanskje for seg selv i starten?). Da klages det på familie, venner, jobb klær, mat, utseende, vær og absolutt alt annet. Jeg fatter ikke at det er mulig. Ingen av mine mannlige kompiser er på denne måten, selv om flere av dem har vært i langt verre situasjoner og hatt langt bedre grunner til å klage. Hva er det med kvinner og den evinnelige klagingen? Blir dere aldri fornøyde? Anonymkode: 9dd0f...dd1 8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Mange syter i forhold, også menn. De syter ikke til venner, kun til kjæresten. Anonymkode: 72dcd...12d 21
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange syter i forhold, også menn. De syter ikke til venner, kun til kjæresten. Anonymkode: 72dcd...12d Dette. Ts, du har nok vært uheldig. Eller så er det et eller annet rart de damene du velger har til felles? Anonymkode: 065d6...fd5 5
kar90 Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette. Ts, du har nok vært uheldig. Eller så er det et eller annet rart de damene du velger har til felles? Anonymkode: 065d6...fd5 Vi vet alle at ts ikke har vært uheldig. 8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Det du definerer som syting kan være deres måte å fortelle deg ting på. Du oppfatter det som syting, hun oppfatter det som utveksling av informasjon. Forskjellige kommunikasjonsmåter, rett og slett. Anonymkode: 404a4...e08 27
Gjest ABM Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 kar90 skrev (5 minutter siden): Vi vet alle at ts ikke har vært uheldig. 🙈..Glemte du at du er på KG...? Du hoppet nettopp ned i en roterende trommel full av kvasse kniver...😂
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg har motsatt erfaring som deg, selv klager jeg svært lite. Men de fleste menn jeg har vært sammen med, klager og syter. Gjelder ikke alle da. Men nå er jeg i midten av 40 årene, så har jo blitt noen. Og flertallet av mine venninner klager lite. Er jo noen få som klager en del, men er ikke de som jeg er mest med. Anonymkode: ea82a...896 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Tror nok menn og kvinner klager like mye.. Er like stor variasjon der som på alt annet. Kan ikke folk snart slutte å dra alle kvinner og menn under samme kam! Altså, det begynner å bli litt for dumt 😑😑 Anonymkode: 3e6fe...38e 13
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 Min erfaring er at menn oppfører seg helt annerledes de første månedene, som en helt fantastisk gentleman og selger seg inn med å være verdens beste på alle måter, for deretter å gi faen etter at man er blitt sammen. Da gir de lite nærhet, gidder ikke forspill, bryr seg ikke om å gå på dates eller å ha gode samtaler osv. Dette fører deretter til at jeg/vi (flere av mine venninner og kollegaer har opplevd nøyaktig det samme) føler deg lurt, men forsøker å få den samme versjonen tilbake. Så oppleves det som masing og klaging. Anonymkode: 15436...a14 27
Gjest På druen Skrevet 1. november 2021 #10 Skrevet 1. november 2021 Menn bruker kvinner som hobbypsykologer, fordi de på død og liv ikke kan snakke med hverandre.
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 Nei, mennesker blir aldri fornøyd! Det er derfor vi har morderne teknologi og ikke sitter i huler lengre, fordi en kjærring klaga så på trekken😬👍
exictence Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 Jeg har erfaring i at det er menn som klager mest. De er liksom ikke fornøyd uansett. F.eks hvis man skal noe, så kan mannen komme med sure ting fordi han ikke har lyst. Men har vi bestemt oss for å gjøre/gå et sted, hva er vitsen med negativ holdning? Bidrar ikke til noe godt. 7
Gjest Alterego666 Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tror nok menn og kvinner klager like mye.. Er like stor variasjon der som på alt annet. Kan ikke folk snart slutte å dra alle kvinner og menn under samme kam! Altså, det begynner å bli litt for dumt 😑😑 Anonymkode: 3e6fe...38e Hvis vi tar de store sveipende generaliseringene og kjønnsstereotypene ut av KG, hva står vi igjen med, da?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 Fordi vi liker å bitche. Deilig, det da vel. Om du ikke liker det, hold deg unna. Anonymkode: 409c3...252
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 kar90 skrev (8 timer siden): Vi vet alle at ts ikke har vært uheldig. Javel🤷♀️ Den mest sytete jeg kjenner er en mann. Anonymkode: 065d6...fd5 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 Menn er verst på sutring, min erfaring i hvert fall. Anonymkode: 723f7...793 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #17 Skrevet 1. november 2021 På KG er det menn som klager mest - ifølge kvinner. I realiteten er det kvinner som klager mest, og menn som må høre på, bli lei, smittet av negativiteten, blir negativ selv, får så høre av kvinnen at man er så negativ, leder så til oppfatningen blant kvinner om at menn klager mest. Kvinner er hormonelle. Har ofte ikke kontroll på egne tanker eller følelser, og tar gjerne dette ut på den nærmeste. Nemlig mannen. Vis meg en sutrete mann hvor dama er glad og sprudlende og behandler han bra… venter i spenning. Anonymkode: 2c896...d68 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #18 Skrevet 1. november 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: På KG er det menn som klager mest - ifølge kvinner. I realiteten er det kvinner som klager mest, og menn som må høre på, bli lei, smittet av negativiteten, blir negativ selv, får så høre av kvinnen at man er så negativ, leder så til oppfatningen blant kvinner om at menn klager mest. Kvinner er hormonelle. Har ofte ikke kontroll på egne tanker eller følelser, og tar gjerne dette ut på den nærmeste. Nemlig mannen. Vis meg en sutrete mann hvor dama er glad og sprudlende og behandler han bra… venter i spenning. Anonymkode: 2c896...d68 Kvinners klaging omtales som nettopp klaging, menns omtales som "sier i fra"; men egentlig gjør de jo bare det samme. Og er det noen som ikke har kontroll på egne tanker og følelser er det menn, jfr. voldsstatistikkene. De fleste som utsettes for gjentatte tilfeller av vold, er kvinner. Men det framstilles gjerne som at det er så hardt å være mann og at det er så synd på menn. "Sutrete mann hvor dama er glad og sprudlende og behandler han bra" - f.eks. lillesøstra mi og hennes eksmann, herr Aldri-fornøyd. Til slutt klarte han å gnage i stykker også hennes humør. Anonymkode: 1fc07...c50 21
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vis meg en sutrete mann hvor dama er glad og sprudlende og behandler han bra… venter i spenning. Anonymkode: 2c896...d68 Vekommen til eksene mine... Anonymkode: 72dcd...12d 4
NysgjerrigPiken Skrevet 1. november 2021 #20 Skrevet 1. november 2021 Er det kun meg som legger merke til ironien over en klagetråd på KG av en mann om hvor mye kvinner klager? 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå