AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #21 Skrevet 1. november 2021 Titanic The green mile Pay it forward The boy in striped pyjamas Anonymkode: 2749d...749
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #22 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Titanic The green mile Pay it forward The boy in striped pyjamas Anonymkode: 2749d...749 Grein ikke av disse. Anonymkode: 95aa5...7a9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #23 Skrevet 1. november 2021 Marley & Me har jeg ikke kommet meg av enda. Men jeg er ekstremt sart når det gjelder dyr som har det vondt og/eller dør. Anonymkode: d50c6...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #24 Skrevet 1. november 2021 Hachiko - A Dog's Story. Den blir nok ikke sett igjen, for å si det sånn. og det til tross for at hele den siste delen av filmen forsvant i en slags tåretåke. Begynner nesten å grine nå bare jeg skriver dette. Jeg fikk høre at det skulle være en koselig film om en hund og eieren, men det er en tåreperse uten like. Anonymkode: a1ebf...d53
Million Skrevet 1. november 2021 #25 Skrevet 1. november 2021 The Notebook fikk meg til å sippe litt i alle fall 😍 Nå er jeg ekstremt lettrørt da, så jeg feller jo en tåre eller to av alt mulig for tiden.
*Ariel* Skrevet 1. november 2021 #26 Skrevet 1. november 2021 (endret) Jeg griner sjelden, spesielt av filmer, men Lion! Kjære tid. Veldig bra film. Mye tårer. https://p3.no/filmpolitiet/2017/01/lion/ Endret 1. november 2021 av *Ariel*
Ariana807 Skrevet 1. november 2021 #28 Skrevet 1. november 2021 Sunniva1 skrev (20 timer siden): Jeg trenger tips til triste og/eller fine filmer som får tårene til å renne😂 så om noen har tips så setter jeg stor pris på svar! Det er bare å komme med filmer som ikke er så triste også🥰 Jeg griner av det aller meste 😅 ikke sikkert at alle vil si disse er grinefilmer, men jeg griner av dem. Mye Romantikk/drama, litt tegnefilmer, noen julefilmer (er jo snart tiden for det): My Sisters Keeper The Impossible Just Like Heaven Inside Out Truly Madly Deeply Snow Cake Trying (Serie Apple tv+) Me Before You Last Christmas About Time The Vow Happiest Season No Strings Attached Coco The Fault in Our Stars Life as We Know It Frozen 2 He’s the Girl The Lake House Hva Vil Folk Si The Internship The Intern Kate and Leopold Love Actually Mamma Mia Ice Princess Raise Your Voice Sense and Sensibillity Pride and Prejudice (den lange versjonen) Sing The Holiday Ørkenblomsten Kanskje på kanten til mer humor: Dead like Me (serie)
enkefru Skrevet 1. november 2021 #29 Skrevet 1. november 2021 Broene i Madison County, Den engelske pasienten, Tid for ømhet. og selvsagt… grinefilmen over alle grinefilmer (dersom den har tålt tidens tann da), The Champ
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #30 Skrevet 1. november 2021 13 hours ago, Tanuki said: Grave of the Fireflies gråter du ikke av den så er det noe alvorlig galt med deg. Har aldri grått så mye av en film, tror ikke jeg greier å se den igen. Begynner nesten å grine bare jeg tenker på den. Samme her. Så utrolig vond, men samtidig så stillferdig og følsomt skildret. Og så er det en sann historie. Anonymkode: 55676...550
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #31 Skrevet 1. november 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Marley & Me har jeg ikke kommet meg av enda. Men jeg er ekstremt sart når det gjelder dyr som har det vondt og/eller dør. Anonymkode: d50c6...4bb 5 hours ago, AnonymBruker said: Hachiko - A Dog's Story. Den blir nok ikke sett igjen, for å si det sånn. og det til tross for at hele den siste delen av filmen forsvant i en slags tåretåke. Begynner nesten å grine nå bare jeg skriver dette. Jeg fikk høre at det skulle være en koselig film om en hund og eieren, men det er en tåreperse uten like. Anonymkode: a1ebf...d53 Klarer ikke å se noen av disse, blir dårlig i flere dager av å se filmer hvor dyr og spesielt hunder har det vondt/dør Anonymkode: 624ba...d40
Gjest Elder Millennial Skrevet 1. november 2021 #32 Skrevet 1. november 2021 Griner av så mange filmer jeg🙈 Tror ikke My girl var nevnt. The Green Mile Million dollar baby The pursuit of happyness Løvenes konge
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #33 Skrevet 1. november 2021 Må være en stein jeg. Griner ikke av noen av de som er nevnt her. Anonymkode: 95aa5...7a9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #34 Skrevet 1. november 2021 Letters from Iwo Jima, tror jeg grein i flere timer etterpå. Skal aldri se den igjen. Anonymkode: b15a1...645
Anonymburker Skrevet 1. november 2021 #35 Skrevet 1. november 2021 Filmer får meg ikke til å grine, så her har jeg lite å bidra med.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #36 Skrevet 2. november 2021 Er det noen om griner av animasjonsfilmer? Anonymkode: 4d4cb...705
Maskulino Skrevet 2. november 2021 #37 Skrevet 2. november 2021 Sunniva1 skrev (På 31.10.2021 den 21.57): Jeg trenger tips til triste og/eller fine filmer som får tårene til å renne😂 så om noen har tips så setter jeg stor pris på svar! Det er bare å komme med filmer som ikke er så triste også🥰 Grave of the Fireflies er vel viden kjent som en grinefilm. Selv om den er animert. Mange gråter over slutten av AI. War Horse fikk meg til å grine. Brødrene Løvehjerte er veldig gråtbar når du vet at Lindgren sa at den må forstås sosialrealistisk. Nangijala er bare hallunisasjonene til den døende Skorpan.
Maskulino Skrevet 2. november 2021 #38 Skrevet 2. november 2021 Tanuki skrev (På 1.11.2021 den 5.45): Grave of the Fireflies gråter du ikke av den så er det noe alvorlig galt med deg. Har aldri grått så mye av en film, tror ikke jeg greier å se den igen. Begynner nesten å grine bare jeg tenker på den. Stiller meg bak denne. Lasta den ned for å se hva alle snakket om og syntes ikke den var så trist, den første timen. Så begynte jeg å grine.
Maskulino Skrevet 2. november 2021 #39 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Grein ikke av disse. Anonymkode: 95aa5...7a9 Pay it Forward gråt til og med min gamle far av.
Soulless Skrevet 2. november 2021 #40 Skrevet 2. november 2021 Tanuki skrev (På 1.11.2021 den 5.45): Grave of the Fireflies gråter du ikke av den så er det noe alvorlig galt med deg. Har aldri grått så mye av en film, tror ikke jeg greier å se den igen. Begynner nesten å grine bare jeg tenker på den. Kom også inn her for å nevne denne. Det er årevis siden jeg har sett den, men begynner fortsatt å gråte bare jeg skal fortelle hva den handler om. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå