Sunniva1 Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg trenger tips til triste og/eller fine filmer som får tårene til å renne😂 så om noen har tips så setter jeg stor pris på svar! Det er bare å komme med filmer som ikke er så triste også🥰
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Hvorfor vil du se sånne filmer? Er jo bare trist og deperimerende. Ille nok at filmsjangere som ikke er det også blir mer og mer til grinefilmer! Kommer først og fremst på den nye Bond filmen som er mer emosjonell enn den trengte å være. Pay it Forward og Sixth Sense kan være triste. Anonymkode: 17032...612
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Hva griner du av da? Filmen jeg har grått mest av er Precious. Kanskje Dead Man Walking også. Andre sier The Notebook, men der satt jeg med knusktørre øyne. Grein masse av The Neverending Story også, men da var jeg barn. Anonymkode: c1a36...d24
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva griner du av da? Filmen jeg har grått mest av er Precious. Kanskje Dead Man Walking også. Andre sier The Notebook, men der satt jeg med knusktørre øyne. Grein masse av The Neverending Story også, men da var jeg barn. Anonymkode: c1a36...d24 Hva jeg griner av er et meget godt spørsmål, det har jeg ikke funnet ut av enda, så mye kan testes Anonymkode: a65eb...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 My sisters keeper 🥺 Anonymkode: f7995...7b8 1
Sunniva1 Skrevet 31. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor vil du se sånne filmer? Er jo bare trist og deperimerende. Ille nok at filmsjangere som ikke er det også blir mer og mer til grinefilmer! Kommer først og fremst på den nye Bond filmen som er mer emosjonell enn den trengte å være. Pay it Forward og Sixth Sense kan være triste. Anonymkode: 17032...612 Jeg vil se slike filmer fordi jeg virkelig har problemer med å gråte ellers i livet😂 så fra noe må jeg få utløp for gråtingen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Alle filmer hvor hunder har det vondt og/eller dør En av filmene jeg jeg har grått mest av er I am Legend Anonymkode: 624ba...d40 1
Gjest Martineroxyy Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 (endret) Sunniva1 skrev (3 timer siden): Jeg trenger tips til triste og/eller fine filmer som får tårene til å renne😂 så om noen har tips så setter jeg stor pris på svar! Det er bare å komme med filmer som ikke er så triste også🥰 du måste se dimma tre filmerna. Så sjuuuukt bra. candy alpha call of the wild Jag grät sönder av alla tre filmer ! Endret 1. november 2021 av Martineroxyy
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 Serien Maid på Netflix Anonymkode: 95aa5...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 Atonement Marley & Me Brokeback Mountain The Fault in our Stars The Boy in the Striped Pajamas Me Before You Inside Out De første 10 minuttene av UP Anonymkode: f6b22...206
Gjest Martineroxyy Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Serien Maid på Netflix Anonymkode: 95aa5...7a9 Maid på nettflix är så braaa 😍 och threesome på viaplay ♥️
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 Martineroxyy skrev (8 minutter siden): Maid på nettflix är så braaa 😍 och threesome på viaplay ♥️ Faen så mange svenker det er på KG. Anonymkode: 95aa5...7a9
Gjest Martineroxyy Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Faen så mange svenker det er på KG. Anonymkode: 95aa5...7a9 Många svenskar som bor i Norge ju ☺️ Mysigt tycker jag iaf. Är många norrbaggar som flyttar till Sverige just nu. Ni är så välkomna
Michaelhe Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 Sunniva1 skrev (7 timer siden): Jeg trenger tips til triste og/eller fine filmer som får tårene til å renne😂 så om noen har tips så setter jeg stor pris på svar! Det er bare å komme med filmer som ikke er så triste også🥰 The Glass Menagerie (1987), med Malkowich. Finnes i andre utgaver. Den med Kirk Douglas er også grei. Den er i sort-hvitt In the Name of the Father
Tanuki Skrevet 1. november 2021 #18 Skrevet 1. november 2021 Grave of the Fireflies gråter du ikke av den så er det noe alvorlig galt med deg. Har aldri grått så mye av en film, tror ikke jeg greier å se den igen. Begynner nesten å grine bare jeg tenker på den. 4
Entern Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 Tanuki skrev (1 time siden): Grave of the Fireflies gråter du ikke av den så er det noe alvorlig galt med deg. Har aldri grått så mye av en film, tror ikke jeg greier å se den igen. Begynner nesten å grine bare jeg tenker på den. Helt enig, det er kanskje tidenes beste grinefilm. Anbefales masse!!! 1
Tanuki Skrevet 1. november 2021 #20 Skrevet 1. november 2021 1 hour ago, Entern said: Helt enig, det er kanskje tidenes beste grinefilm. Anbefales masse!!! Enig T-T Det er en kjempebra film, men fy søren så trist. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå