AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #21 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det trenger ikke ha noe med overgrep å gjøre heller, kanskje hun bare ikke er helt trygg på deg enda. Alle kvinner er redde for å bli voldtatt om de har blitt det tidligere eller ei. Så om man plutselig er i en posisjon som det er vanskelig å forsvare seg selv (f.eks at man ligger under en mann og all hans kraft i hans leilighet) så kan man bli redd. Det er faktisk helt naturlig så jeg synes ikke du skal lage en Big deal ut av det. Vi MÅ være litt skeptiske dessverre. Anonymkode: d34e6...e84 Dette. Jeg ble livredd første gang jeg var hos kjæresten og han plumpet ut med «her kan du skrike så høyt du vil, det er ingen som hører deg» 😅 Anonymkode: 52e8c...44f 2
sjonkelrolf Skrevet 1. november 2021 #22 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette. Jeg ble livredd første gang jeg var hos kjæresten og han plumpet ut med «her kan du skrike så høyt du vil, det er ingen som hører deg» 😅 Anonymkode: 52e8c...44f Er ikke det mordere sier rett før de tar kverken på den de skal ta kverken på? 😛 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå