Gå til innhold

Rar svettelukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går merket jeg at det luktet rart i armhulen min?? Jeg er overvektig og må dusje 2x daglig fordi jeg svetter mye men jeg kjenner godt igjen svettelukten min og dette var noe annet men jeg klarer ikke å beskrive den. Jeg dusjet i går kveld, i morres og nå ikveld men lukten sitter i huden fortsatt... Hva kan det være?? Jeg har ingen utslett eller lignende og har ikke spist eller gjort noe nytt... Det er kun i den ene armhulen det lukter.

Anonymkode: 36d6c...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at hvis kroppslukten plutselig endrer seg så skal man snakke med lege. Det kan være tegn på sykdom. 

Anonymkode: ab03c...fe1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I går merket jeg at det luktet rart i armhulen min?? Jeg er overvektig og må dusje 2x daglig fordi jeg svetter mye men jeg kjenner godt igjen svettelukten min og dette var noe annet men jeg klarer ikke å beskrive den. Jeg dusjet i går kveld, i morres og nå ikveld men lukten sitter i huden fortsatt... Hva kan det være?? Jeg har ingen utslett eller lignende og har ikke spist eller gjort noe nytt... Det er kun i den ene armhulen det lukter.

er det litt søtlig og kvalmende lukt? Har også merket dette siste uka........og bare i ene armhulen :) 

Anonymkode: 1a39f...01c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

er det litt søtlig og kvalmende lukt? Har også merket dette siste uka........og bare i ene armhulen :) 

Anonymkode: 1a39f...01c

Jeg er heeeelt elendig på å forklare lukt men ja kanskje?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er heeeelt elendig på å forklare lukt men ja kanskje?

Sopp..? 

Anonymkode: 9d5b9...36e

Skrevet

Ikke uvanlig dersom en er syk og/eller brygger på noe…. Trenger ikke være noe annet enn en forkjølelse etc. 

sønnen lukter noe a’la sour cream onion-potetgull når han brygger på noe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sopp..? 

Anonymkode: 9d5b9...36e

Jeg vet ikke, får man ikke noe utslett type greier da? 

Fjugur skrev (1 minutt siden):

Ikke uvanlig dersom en er syk og/eller brygger på noe…. Trenger ikke være noe annet enn en forkjølelse etc. 

sønnen lukter noe a’la sour cream onion-potetgull når han brygger på noe

Ok takk! Vil helst unngå å måtte gå til legen med det med mindre jeg må.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...