Gå til innhold

Hva synes du om bygderevyer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er harry og umorsomt. Det er alltid så enkel og hjernedø humor. 

Anonymkode: 9c7b2...bec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er harry og umorsomt. Det er alltid så enkel og hjernedø humor. 

Anonymkode: 9c7b2...bec

Jeg er bygdeutflytter og er helt enig med meg. Men noe sier meg at jeg hadde digget det hvis jeg ble værende på bygda og ble gardskjerring. For jeg føler ALLE de som bor på bygda digger denne humoren og synes det er hysterisk morsomt. Eller de føler seg forpliktet til å synes det. Internhumor om "ho Rigmor som jobbe på bue (butikken)" = 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣 *le seg skakk og trampeklappe mens en fyr kledd ut som Rigmor kommer valsende inn på scenen med skaut rundt hodet* 

 

Mens vi andre: Ehhh ......ok . 

Anonymkode: 07576...5aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er bygdeutflytter og er helt enig med meg. Men noe sier meg at jeg hadde digget det hvis jeg ble værende på bygda og ble gardskjerring. For jeg føler ALLE de som bor på bygda digger denne humoren og synes det er hysterisk morsomt. Eller de føler seg forpliktet til å synes det. Internhumor om "ho Rigmor som jobbe på bue (butikken)" = 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣 *le seg skakk og trampeklappe mens en fyr kledd ut som Rigmor kommer valsende inn på scenen med skaut rundt hodet* 

 

Mens vi andre: Ehhh ......ok . 

Anonymkode: 07576...5aa

Ja, nemlig. Herregud. 

Anonymkode: 9c7b2...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er internhumor på sitt "beste/verste". Litt sånn "miniroasting" av folk som har bemerket seg det siste året. Hvis du ikke bor der og kjenner folks særegenheter så vil du aldri ta poengene. Men du har rett i att mange ganger så blir det litt for dumt. Pappa holdt på å dø av latter da han fikk vite at han hadde vært hovedinnslaget da han hadde bygget egen garasje med varmovn og lys til bobilen. Fint skal det verra vettu 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Morsomste jeg vet!!!! 

Anonymkode: 5776e...ce9

Enig. Fantastisk morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke fordra bygda til å begynne med og flytta vekk derifra av en grunn så hadde heller foretrukket en rotfylling hos tannlegen framfor å dra på en bygderevy.

 

Anonymkode: ce015...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er internhumor, ikke verre enn annen internhumor 🤷‍♂️

Jeg mener, "Rorbua" var bare bygderevy NRK av en eller annen grunn valgte å kringkaste 🤷‍♂️

Veldig mye tv-humor i dag er bare internhumor mellom tv-kjendiser 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må de jo ha å gjøre. Mye sladring på bygda så revyene er bare en måte å sette dette i system på. Stort sett flaue saker.

Anonymkode: 7f5b5...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...