AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #1 Skrevet 31. oktober 2021 På tinder kommer det opp nesten bare sykt "pene" damer. Har aldri i verden sjangs på noen sånne uansett. Hvordan kan man få opp normalt pene damer på tinder? Anonymkode: 217be...3fc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Det justerer seg nok, med mindre svært mange damer har likt deg. Anonymkode: 4e9ba...150 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 De kommer etterhvert. Anonymkode: 45d9d...f13
Vaffelhunden Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Mange menn sliter med gjennomskue: sminke + filter + posering + "ta 10,000 bilder og velg de 5 beste" De fleste kvinner kan fremstå latterlig mye mer attraktive på SoMe enn over tid i virkeligheten. 12
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #5 Skrevet 31. oktober 2021 Bare tull! Jeg er en ganske normalt pen dame, men vil absolutt ikke ha de mannlige «supermodellene». De tiltaler meg ikke. Jeg vil ha en helt normal mann uten for mye dill. Så tipper du hadde vært i min målgruppe. Men du er kanskje redd for at jeg er for «pen» og dermed stopper du for deg selv.?? De fleste jenter vil faktisk ha helt normale menn! Anonymkode: 538cf...a65
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #6 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På tinder kommer det opp nesten bare sykt "pene" damer. Har aldri i verden sjangs på noen sånne uansett. Hvordan kan man få opp normalt pene damer på tinder? Anonymkode: 217be...3fc Påstår du at du får matcher med disse eller at du bare får opp slike damer når du sveiper? Anonymkode: bff9a...7f0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #7 Skrevet 31. oktober 2021 Du vet ikke hvor pen en dame virkelig er før hun kommer ut av dusjen etter å ha gjort en full face/bodyscrub. Den mest middelmådige utseende jenta kan se ut som en modell med mye sminke og perfekt kameravinkling. Ikke la deg lure! Anonymkode: 1ed1e...8fb 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #8 Skrevet 31. oktober 2021 Du får jo aldri likes fra pene damer uansett, det er bare å sveipe på autopilot Anonymkode: 6e5ca...cbe
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #9 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Påstår du at du får matcher med disse eller at du bare får opp slike damer når du sveiper? Anonymkode: bff9a...7f0 Ikke matcher nei, men bare dem som kommer opp. Sveiper venstre på alle. Anonymkode: 217be...3fc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #10 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Påstår du at du får matcher med disse eller at du bare får opp slike damer når du sveiper? Anonymkode: bff9a...7f0 Det sto jo i innlegget du siterte.. Anonymkode: 45d9d...f13
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #11 Skrevet 31. oktober 2021 Vaffelhunden skrev (1 time siden): Mange menn sliter med gjennomskue: sminke + filter + posering + "ta 10,000 bilder og velg de 5 beste" De fleste kvinner kan fremstå latterlig mye mer attraktive på SoMe enn over tid i virkeligheten. Mens jeg ser ganske bra ut i virkeligheten, men må ta ca 10 000 bilder for å få til ett eneste der jeg ikke ser ut som jeg sitter på dass eller har fått øye på en diger edderkopp rett over kameraet. 😄 Anonymkode: e82d3...f51 7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 Hvorfor sveiper du venstre på alle? Kan jo hende noen liker deg tilbake Anonymkode: 9e96c...e67 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): På tinder kommer det opp nesten bare sykt "pene" damer. Har aldri i verden sjangs på noen sånne uansett. Hvordan kan man få opp normalt pene damer på tinder? Anonymkode: 217be...3fc Disse finner du fort om du blar litt nedi bunken. Anonymkode: 7c45d...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor sveiper du venstre på alle? Kan jo hende noen liker deg tilbake Anonymkode: 9e96c...e67 Det skjer ikke, og I såfall ville det uansett ikke blitt date eller noe annet ut av det. Tinder straffer vel brukere som sveiper alle til høyre, så sikkert lurt å bruke noen sekunder per sveip, og sveipe modellene til venstre Anonymkode: 6e5ca...cbe
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #15 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det skjer ikke, og I såfall ville det uansett ikke blitt date eller noe annet ut av det. Tinder straffer vel brukere som sveiper alle til høyre, så sikkert lurt å bruke noen sekunder per sveip, og sveipe modellene til venstre Anonymkode: 6e5ca...cbe Er litt usikker på hvor mye du skal legge i det der. Jeg har ikke ønske om å møte noen, så jeg har venstresveipet i et par år, men også hatt noen perioder med mer normal sveiping, og også vært steder der jeg har fått mye matcher. Kan ikke si at utvalg eller type kvinner har forandret seg. Du greier å se forskjell på en fake profil, og en vanlig pen, sporty norsk dame. Anonymkode: 9f31f...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #16 Skrevet 31. oktober 2021 Vaffelhunden skrev (5 timer siden): Mange menn sliter med gjennomskue: sminke + filter + posering + "ta 10,000 bilder og velg de 5 beste" De fleste kvinner kan fremstå latterlig mye mer attraktive på SoMe enn over tid i virkeligheten. Og jentene får «bekreftet» utsende sitt pga mye likes der de har masse sminke å tror de er penere en de virkelig er. Menn får ødelagt selvbildet sitt med å få færre likes en de kanskje ville fått i det virkelige liv. Sveipe kulturen og some er skadelig for begge kjønn på flere måter. Når matcher og likes på apps betyr mer en man har noen å kunne snakke med så er det ikke rart andre statistikker som ensomhet osv i RL øker. samme gjelder med unge som gamer. Det er svært midlertidig løsning på et problem at man ikke føler seg ensom der og da. Anonymkode: 7a52c...a9f 1
ClausSaus Skrevet 31. oktober 2021 #17 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): På tinder kommer det opp nesten bare sykt "pene" damer. Har aldri i verden sjangs på noen sånne uansett. Hvordan kan man få opp normalt pene damer på tinder? Anonymkode: 217be...3fc 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #18 Skrevet 31. oktober 2021 Lasta ned happn. Virker som jeg finner mer normalt pene damer der. Ts Anonymkode: 217be...3fc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #19 Skrevet 31. oktober 2021 ClausSaus skrev (1 time siden): Utenom huden er hun jo mye penere på bildet til venstre så hva er vits med dette bildet egentlig? Hun har også sminke på begge bildene. Anonymkode: 516d8...104 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #20 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utenom huden er hun jo mye penere på bildet til venstre så hva er vits med dette bildet egentlig? Hun har også sminke på begge bildene. Anonymkode: 516d8...104 Jeg fatter heller ikke hva dette har av relevans for tråden. Begge bildene er like manipulerte. Anonymkode: 9f31f...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå