AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Hva ser dere ut ifra dette bilde? Jeg er 23 år gammel. Når jeg bikka 17 ble psyken min veldig forverret. Skal nå ta tak i ting nå som ting i livet er enklere, og jeg ønsker å ta vare på meg selv. Har tannlegeskrekk og ikke turt å besøke tannlege. Begynt å få vondt i tennene, og har bestemt meg for å ta et skritt om gangen for å fikse munnen min. Anonymkode: 21de5...f4b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #2 Skrevet 31. oktober 2021 Det er ikke tillatt og utgi seg for helsepersonell her. Du må ta turen til tannlegen å få sjekka ting hvis du er bekymret. Anonymkode: 1083c...954 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Ta en tur til tannlegen, du. Informer om at du er engstelig. Be om et kostnadsoverslag og behandlingsplan og si gjerne at du vil få utført nødvendig behandling over tid, slik at tannlegen vet å begynne med det som haster mest. Anonymkode: 1468c...6da 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #4 Skrevet 31. oktober 2021 Vi har ikke lov til å utgi oss for å være helsepersonell på kg. Dette tar du med tannlegen din. Anonymkode: 67531...1c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå