AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Hva synes dere om Halloween? Synes det er bare tull.😉 Hva gjør dere på denne dagen? Anonymkode: eb96a...d2e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Gjør ikke en dritt. Anonymkode: 17145...786 2
Tough cookie Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Det som er feil er jo at Halloween har blitt en kommersiell kjøpefest. 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 30. oktober 2021 #4 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg synes det er morro jeg. Synes det er gøy og kle seg ut, tøyse med ungene, lage skummel pynt og se skumle filmer. Er det oppholdsvær så er det jo kjempe koselig å gå rundt med en flokk glade unger som koser seg som bare det☺️
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #5 Skrevet 30. oktober 2021 Første filmene synes jeg var bra, så ble de bare dårligere og dårligere. Men rebooten til Rob Zombie var ikke så værst Anonymkode: 26fb6...998 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #6 Skrevet 30. oktober 2021 Hater det ,em snakker det ikke ned, da barnet liker det det som er mest irriterende er at de kommer dagen før, hatt noen på døra idag. kjøper ikke inn før i morgen Anonymkode: 7ff52...6a8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #7 Skrevet 30. oktober 2021 Synes det er kjempegøy! Skjønner ikke hva folk mener med at det bare er tull, er ikke alt vi gjør bare tull da? Så lenge man har det gøy og ikke skader noen er det vel bare fint. Vi steller istand fest for barna, og tar imot glade barn på døra Anonymkode: 842e2...930 5
Hr. Aktiv Skrevet 30. oktober 2021 #8 Skrevet 30. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva synes dere om Halloween? Synes det er bare tull.😉 Hva gjør dere på denne dagen? Anonymkode: eb96a...d2e Jeg synes det bare er noe forbanna tull. Amerikanisering av vårt samffunn. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #9 Skrevet 30. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Jeg synes det bare er noe forbanna tull. Amerikanisering av vårt samffunn. Er vel ingenting av det vi feirer som er norsk bortsett fra 17 mai? Anonymkode: 609a0...db9 9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #10 Skrevet 30. oktober 2021 Gøy for ungene og et fint avbrekk i mørketiden mens man venter på advent og jul😊 Ungene har i dag vært på Halloween-fest på skolen og i morgen er det ‘knask eller knep’. Anonymkode: 0c2eb...2d7 5
Tough cookie Skrevet 30. oktober 2021 #11 Skrevet 30. oktober 2021 Det er kjempeartig å kle seg opp i kostyme og sminke seg skummelt og selvfølgelig helt topp for barna, men jeg synes handelsstanden tar helt av. Alt handler jo dessverre om penger i samfunnet 1
kaleidoskop Skrevet 30. oktober 2021 #12 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg hater det, Unga elsker det. Så jeg slenger meg på dem og gleder meg med dem. Det som plager meg mest nå er at de ikke er avsatt en fast dato. Denne helga vet jeg ikke om det kommer godteritiggere fredag, lørdag eller søndag. Hadde vært flott om man kunne blitt enig om siste lørdag i oktober feks. Jeg vet mange går på 31. Men har fått noen på døra i dag også.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #13 Skrevet 30. oktober 2021 kaleidoskop skrev (Akkurat nå): Jeg hater det, Unga elsker det. Så jeg slenger meg på dem og gleder meg med dem. Det som plager meg mest nå er at de ikke er avsatt en fast dato. Denne helga vet jeg ikke om det kommer godteritiggere fredag, lørdag eller søndag. Hadde vært flott om man kunne blitt enig om siste lørdag i oktober feks. Jeg vet mange går på 31. Men har fått noen på døra i dag også. Halloween ER en fast dato. 31 oktober Anonymkode: 0c2eb...2d7 14
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #14 Skrevet 31. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (15 timer siden): Jeg synes det bare er noe forbanna tull. Amerikanisering av vårt samffunn. Halloween kommer fra en keltisk feiring. Det var irer som tok feiringen med til USA. Noen elementer av Halloween henger også igjen fra norrøn feiring av at sommer var over til vinter. Altså ikke en amerikanisering. Jeg elsker Halloween. Skrekkfilmer er favorittsjangeren min, og jeg elsker alt som er ekkelt og skummelt. Å overspise godteri er bare en bonus. Og å kle seg ut i kreative, skumle kostymer! Jeg har feiret Halloween siden barndommen på 90-tallet og gleder meg over hvordan det blir mer og mer vanlig. Heldigvis er det en feiring som har kommet for å bli. Anonymkode: a7b2a...ea5 7
Elaine Marley Skrevet 31. oktober 2021 #15 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg synes det er gøy med horror, kle seg ut osv, men jeg er litt imot at man skal kjøpe så mye hele tiden. Før det ble så kommersielt så lagde jeg egne kostymer av klær kjøpt på Fretex eller brukte egne klær siden det ikke var særlig mye kostymer i begynnelsen. Nå har jeg ikke gjort så mye på en god del år, men kunne gjerne gjort det. Det er altså ikke noe jeg må, men synes det er litt artig da. 2
Gjest Warrior Skrevet 31. oktober 2021 #16 Skrevet 31. oktober 2021 Helt greit med Halloween. Moro å kle seg ut og feste, men at barn går fra dør til dør for å få godteri. Det synes jeg er tull!
Beneviento Skrevet 31. oktober 2021 #17 Skrevet 31. oktober 2021 Elsker halloween og synes det er kjempekoselig å få unger på døra🤩 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #18 Skrevet 31. oktober 2021 Synes det er en fin tradisjon som kunne vært til stor glede for barn og voksne, dersom fokuset ikke var plast-kjøpefest som bidro til kjøp og kast-samfunnet som vi burde kvittet oss med for 10 år siden. Det andre er at mange tror at Halloween handler om å kle seg ut som Disneyfigurer, Paw Patrol o.l. Hvor blir det av alle små spøkelsene, heksene, og vampyrene? Vet ikke voksne mennesker hva Halloween egentlig handler om? Anonymkode: a3c7a...6fa 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #19 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er en fin tradisjon som kunne vært til stor glede for barn og voksne, dersom fokuset ikke var plast-kjøpefest som bidro til kjøp og kast-samfunnet som vi burde kvittet oss med for 10 år siden. Det andre er at mange tror at Halloween handler om å kle seg ut som Disneyfigurer, Paw Patrol o.l. Hvor blir det av alle små spøkelsene, heksene, og vampyrene? Vet ikke voksne mennesker hva Halloween egentlig handler om? Anonymkode: a3c7a...6fa Jeg synes vel at ungene skal få lov til å kle seg ut som det de vil på denne ene dagen i året som de gleder seg sånn til.Heller det en alle de slutty utgavene av skumle figurer tenåringsjentene kler seg opp i. Anonymkode: 71b73...876 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #20 Skrevet 31. oktober 2021 Jeg liker Halloween jeg! I vennegjengen har vi alltid hatt fest, med kostymer og alt. Nå har jeg et lite barn så det blir ikke mye party party på meg, men jeg skal besøke en "skummel" hage i kveld og gleder meg til det Anonymkode: 1b521...6d2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå