Gå til innhold

Gave til 6-7 mnd gammel baby.


Gjest Jalileh

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh

Skal ut å kjøpe en gave til dattern til venninnen min som er rundt 6-7 mnd gammel.

Har noen her et forslag til hva jeg kan kjøpe?

Hva hadde dere ønsket til barnet deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skindeep

Hmm..ikke godt å si!

De har mange leker fra 6 mnd og oppover som er veldig stimulerende og fine.

Hva med en vinterdress?

eller da min lille var 6 mnd. fikk hun en lekebil som man kunne feste fast i et understykke, slik at den ikke veltet eller beveget seg fremover/bakover. Og så kunne man feste et aktivitetsbrett oppå..

Så når man satte barnet nedi, så hadde man det gøy lenge!

Håper du fortår hva jeg mener.. he he... De har det på YES-vi leker.

Nå har jeg tatt bort både det aktivitetsbrettet og det understykket.. så nå er det kun en lekebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Babyshop har noen utrolig fine leker fra Lamaze som jeg i hvert fall har lyst til å kjøpe til Vendelin. Ei i barselsgruppa har noen, og alle ungene syntes de var veldig morsomme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klær er jo også fint å få. Men ikke kjøp de for små.

Jeg elsker å få stilige klær til sønnen min, men så er jo jeg veldig glad i klær selv da.. leker er jo også kjempe koselig å få, bare pass på at de er stimulerende og til aldreren hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brioklosser! Først kan de kjennes og smakes på. Så kan de rives ned etter at noen voksne har stablet dem opp og til slutt kan de stables selv. De varer altså i mange måneder. Om du vil gi enda mer, så kanskje ei briovogn?

Lego er også noe som varer en stund (de har sånne store biter helt ned til 6mnd-alder, de vanlige er for små).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting å putte i hverandre eller stable. Det vil bli kjempespennende snart om det ikke alt er det, og er med å utvikle motorikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...