AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #21 Del Skrevet 1. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Det sies at kun barn og fulle folk er ærlige. Skulle ønsket at dama mi kom med slike innrømmelser, da skulle vi nok oppfylt drømmen! Anonymkode: c0c0c...b1e Tipset er å bare begynne å hinte om det mens du fingrer eller knuller henne. Hun kommer garantert til å bli kåtere med mindre hun er en av de moralistiske tantene her fra KG 😅 Så tar du det bare derfra! Anonymkode: d39f2...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #22 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg elsker det. Jeg snakker ofte dirty til kompisen min. Han snakker dessverre ikke dirty til meg, men jeg skjønner at han liker min snakking, fordi han alltid ber meg fortelle hvordan sexen er. Anonymkode: cf1a9...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #23 Del Skrevet 1. november 2021 Tror jeg aldri har opplevd at en dame har blitt tent av at jeg sier hun er skitten, svett og burde ta seg en dusj. Anonymkode: 96491...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #24 Del Skrevet 1. november 2021 Yes, tenner på det. Anonymkode: 3146f...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #25 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tipset er å bare begynne å hinte om det mens du fingrer eller knuller henne. Hun kommer garantert til å bli kåtere med mindre hun er en av de moralistiske tantene her fra KG 😅 Så tar du det bare derfra! Anonymkode: d39f2...69a sikkert riktig timing! skal gi det et forsøk! Anonymkode: c0c0c...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #26 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tror jeg aldri har opplevd at en dame har blitt tent av at jeg sier hun er skitten, svett og burde ta seg en dusj. Anonymkode: 96491...fdd Hvis du kun sier skitten så kan det hende hun reagerer. Anonymkode: 9b556...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #27 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du kun sier skitten så kan det hende hun reagerer. Anonymkode: 9b556...ac2 👍dessuten var det talken som skulle være skitten, ikke kroppen Anonymkode: c0c0c...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #28 Del Skrevet 1. november 2021 Nei, totalt turn of, jeg kan gå fra sprengkåt til 0 🙈 Anonymkode: e8332...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå