AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Okei jeg skjønner at det sikkert ikke er så mye å gjøre med, men jeg er smått desperat akkurat nå så jeg spør likevel.. Har vært syk siden tirsdag med feber og hoste og hodepine og tett nese. Kaster også mye opp pga mye hosting og slim. Nå har feberen gått over, men den dype hosten gjør sååå vondt og jeg blir helt gal og ør i hodet av det. I morgen er det Halloween og jeg hadde gledet meg så mye til å stelle i stand for ungene i tillegg til at jeg holder på å bli GAL av å føle meg sånn som nå. Jeg er så svimmel og hører i ekko/en boble. Tar allerede både noskapin og bisolvon og litt cosylan innimellom. Vet det er litt motstridende med hostedempende og slimløsende men jeg må dempe hosten. ALLE råd for å få det bedre taes imot med stor takk ❤ Anonymkode: 17596...716
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Det kan virke som immunforsvaret ditt sliter litt, kanskje? https://www.enebak.no/tid-for-quickfix/ Anonymkode: 49781...e33
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #3 Skrevet 30. oktober 2021 Prioriter hvile til det går over. Dersom du pusher deg gjennom ting så vil du bare forlenge infeksjonen. Det tar den tiden det tar. Anonymkode: 3aa82...4ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå