AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #1 Skrevet 30. oktober 2021 Har dere noe anbefaling til meg når det gjelder luftfukter? Vi fyrer inne om vinteren og det blir så tørr luft, kan heller ikke ha planter for de holder seg ikke når vi fyrer. Derfor tenkte jeg at en luftfukter hadde hjulpet, men aner ikke for hvilken jeg skal gå for. Bør jeg velge en som også har duft i seg eller bør jeg ikke gå for det? Tips? Anonymkode: 5db01...85a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #2 Skrevet 30. oktober 2021 Har denne og er veldig fornøyd https://www.computersalg.no/i/5937271/xiaomi-mi-air-purifier-3h-floor-standing-works-with-alexa-google-assistant-64-db-45-m-38-w-white-with-black-fjy4031gl-ac-m6?gclid=CjwKCAjw2vOLBhBPEiwAjEeK9pdWteb0b4USL2EfJzU6PRJ7O1CzbeHmm0zUznw7exKE_bQfsg9bUxoCcHgQAvD_BwE Anonymkode: d85fa...010
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #3 Skrevet 31. oktober 2021 Vi har forgjengeren til denne. Den fungerte som den skulle, den økte luftfuktigheten, men vi måtte ha håndklær liggende på gulvet rundt luftfukteren fordi det ble så vått rundt den. (Vannet kondenserte raskt, og la seg rundt luftfukteren) Det kan hende at dette har blitt bedre med den nye versjonen. Sitat Men et lite ekstra tips fra meg, basert på feil jeg selv gjorde. Den relative luftfuktigheten blir lavere med høyere temperatur, og siden man ikke alltid har full kontroll over temperatur ved vedfyring kan det lett bli "for varmt", og luften føles tørrere enn den egentlig er. Hos oss kom vi lett oppi 26-27 grader når vi fyrte, og vi kunne oppleve at luftfuktigheten sank fra normale 30 % til tørre 18 % i løpet av den tiden. Så sank nattetemperaturen ned til18-20 grader, og siden vi også hadde brukt luftfukter mens vi fyrte skjøt luftfuktigheten i været til godt over 40 %. Vi lærte at ved å holde stabil og normal innetemperatur, også når vi fyrte med ved, ble det også lettere å holde en normal og stabil luftfuktighet i boligen. Anonymkode: b2a2f...b7f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Har denne og den er fantastisk: https://bedre-inneklima.no/produkt/luftrenser/luftvasker-luftfukter-stylies-aquarius-sort-4 Anonymkode: 7c01d...2b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå