Gå til innhold

Løs mage og hygiene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så plaget med løs mage og det blir ofte så grisete når jeg skal tørke meg.. jeg føler meg så ekkel hele tiden og det styrer hele livet mitt.. ofte blir jeg sittende å tørke og tørke, men blir ikke ren uansett, og jeg føler meg bare så ekkel. Hvordan takler dere andre det som sliter med løs mage? Hva tenker dere om hygiene og hva gjør dere? 

Anonymkode: dc6df...e34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæsjer i dusjen. Siden jeg er løs i magen renner det ned uansett... Så bare spyler jeg.

Anonymkode: 9fd8a...28c

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg har veldig myk avføring, eller løs mage slik at det er vanskelig å bli ren, så går jeg rett og slett i dusjen. Å om det ikke går (borte) så tar jeg papir og væter det for å vaske meg. Tørt papir har ingen nytte på slik mage. 

Anonymkode: 0f4d2...816

• Liker 2
Skrevet

Våtservetter til baby.

Anonymkode: 83a34...fe3

• Liker 9
Skrevet

Kanskje du skulle kjøpt bidet? Det finnes mange du kan feste på doen til en billig penge. Jeg har en sånn og synes det er fryktelig praktisk. Kan ikke se for meg å bare skulle tørke meg med papir lenger, ikke engang når jeg bare har tisset. 

• Liker 4
Skrevet

Våtservietter til baby. Bare vær obs på at disse ikke skal kastes i do.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Bæsjer i dusjen. Siden jeg er løs i magen renner det ned uansett... Så bare spyler jeg.

Anonymkode: 9fd8a...28c

Må si det er ekstremt ekkelt og kvalmende. Tisse i dusjen er ille nok i seg selv.

Prøv å ta vann på papiret, det får bort det meste. Blir som våtserviett, bare du kan kaste det i do. Ha en bolle eller noe du kan ha vann i om vasken er langt unna.

Anonymkode: e9324...25e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er så plaget med løs mage og det blir ofte så grisete når jeg skal tørke meg.. jeg føler meg så ekkel hele tiden og det styrer hele livet mitt.. ofte blir jeg sittende å tørke og tørke, men blir ikke ren uansett, og jeg føler meg bare så ekkel. Hvordan takler dere andre det som sliter med løs mage? Hva tenker dere om hygiene og hva gjør dere? 

Nordmenn altså. Koble til en rumpevasker til vasken om den er nær toalett. Papir er bortkastet. Bruk vann. 
https://www.clasohlson.com/no/Dusjsett/p/41-2075

Anonymkode: a579c...9c2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2021 den 20.01):

Våtservetter til baby.

Anonymkode: 83a34...fe3

C8H10N4O2 skrev (På 29.10.2021 den 20.36):

Våtservietter til baby. Bare vær obs på at disse ikke skal kastes i do.

Har dere tips til noen våtservietter som er bra? Har opplevd å bli litt sår eller svi litt i underlivet av noen

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har dere tips til noen våtservietter som er bra? Har opplevd å bli litt sår eller svi litt i underlivet av noen

Bruker ikke et bestemt merke, så har ikke noe konkret tips. Mitt beste tips er kanskje å tørke over med tørt papir til slutt for at det skal ligge minst mulig fukt igjen på huden.

Skrevet

Tråden er ryddet for hetsende utsagn

-Safiye, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 0.32):

Asan

Anonymkode: e70ee...2c6

Skrevet

Tørre engangskluter som skylles og kastes i søppelet etterpå. 
Man kan også kjøpe «vaskekrem» på apoteket. Det tar du rett på dopapiret og vasker/tørker deg med. 

jeg har også mye løs mage og har alltid vaskekluter tilgjengelig. Man blir ikke ren av bare papir. 
Og det gir dessuten sår. 

Anonymkode: 4c066...a4d

Skrevet

Da jeg bygde meg hus, investerte jeg i en spyledo. Spyler meg ren hver gang jeg har vært på do. 

Bruker våtservietter ellers. 

Beste luksusen i verden! 

Anonymkode: b0002...0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...