Gå til innhold

Kler du opp hunden i forbindelse med Halloween?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som dette

Anonymkode: c5ac0...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Da blir hva enn hunden min kler seg ut som fornærmet.

Anonymkode: 5a50c...636

Skrevet

Nei, hun er tross alt en hund. Hun får på seg sin vanlige sele og tur i skogen, hun skjønner ikke greia med halloween uansett. Syns det er latterlig hvordan vi menneskeliggjør dyra våre. 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det? La dyrene være i fred. 

Anonymkode: 7fce3...08d

• Liker 4
Skrevet

Nei. De skal verken bli med på godterrunde eller på halloweenfest, så kostyme er ikke nødvendig

Anonymkode: 90307...b06

• Liker 1
Skrevet

Nei, hun er svart og uler hver gang noen ringer på døra. Det får være hennes bidrag.

Anonymkode: cfb88...352

• Liker 7
Skrevet

Har antrekk til katten. Det er imidlertid bare på i 2-3 minutter for et bilde, der han ser potte-sur ut. 

Anonymkode: 4f475...10c

• Liker 3
Skrevet

Kler ut og kler ut. Tar gjerne et bilde eller tolv av hund med flaggermusvinger eller tiara på. Hvis jeg finner igjen utkledningsklærne ungene hadde da de var små. Men nei, mine går ikke med kostyme på, om det var det ts siktet til. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har antrekk til katten. Det er imidlertid bare på i 2-3 minutter for et bilde, der han ser potte-sur ut. 

Samme her🤣

Anonymkode: d9df2...ef6

Skrevet

Hunder eller andre dyr skal ikke ha klær! Få det inn i skallene deres!

• Liker 1
Skrevet
Try2 skrev (1 time siden):

Slapp av.  Han blir dritsur, men har det ikke vondt på noen som helst måte. 

Og - om du noen gang hadde hatt en katt ville du visst at de aldri hadde funnet seg i noe som var plagsomt eller vondt. Katter vet å gi beskjed, og da ville jeg aldri tvunget. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har katt, men ingen kostymer der nei. Hvorfor gjøre noe som hun ikke ville likt for min egen underholdning? 

Anonymkode: 1426c...34e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slapp av.  Han blir dritsur, men har det ikke vondt på noen som helst måte. 

Og - om du noen gang hadde hatt en katt ville du visst at de aldri hadde funnet seg i noe som var plagsomt eller vondt. Katter vet å gi beskjed, og da ville jeg aldri tvunget. 

Så det er greit å gjøre hva man vil så lenge dyret ikke får vondt? 🤔

Skrevet
Try2 skrev (4 timer siden):

Å joda, jeg har en hund med veldig lite pels og hun går med ullgenser og "jakke" om vinteren. Har "regnjakke" til henne og. Hun fryser veldig lett så da må det bli sånn. Men kler henne aldri opp for gøy, det skal sies.

Anonymkode: f850d...35e

• Liker 3
Skrevet

Nei den er skummel nok som den er.

Anonymkode: bfe28...837

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så det er greit å gjøre hva man vil så lenge dyret ikke får vondt? 🤔

Hva slags "vondt" får katten av å få på en hatt som ikke dekker ørene i ca 2 minutter, mens han bare sitter og ser litt surt på meg, tenker du? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags "vondt" får katten av å få på en hatt som ikke dekker ørene i ca 2 minutter, mens han bare sitter og ser litt surt på meg, tenker du? 

Du skriver at det ikke er så farlig siden katten ikke får vondt. Å da lurer jeg på om den «logikken» din gjelder ved resten av dyreholdet også? 

Skrevet

Katten her får på en sløyfe jeg kjøpte for anledningen i går, går HELT fint!

Anonymkode: d9df2...ef6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du skriver at det ikke er så farlig siden katten ikke får vondt. Å da lurer jeg på om den «logikken» din gjelder ved resten av dyreholdet også? 

Han har to-tre kostymer. Han blir også gjenstand for "tvangskyss" på panna innimellom. Han får ikke sove i senga. Han må også være alene 8-9 timer 2-3 ganger i uka de gangene ingen av oss har hjemmekontor. Han får heller ikke lov til å spise potteplanter, eller gå på kjøkkenbenken. Og verst av alt: Han må i bil (!!) og bli fraktet til veterinæren, en gang i året 😱

Du får melde inn til dyrebeskyttelsen. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har to-tre kostymer. Han blir også gjenstand for "tvangskyss" på panna innimellom. Han får ikke sove i senga. Han må også være alene 8-9 timer 2-3 ganger i uka de gangene ingen av oss har hjemmekontor. Han får heller ikke lov til å spise potteplanter, eller gå på kjøkkenbenken. Og verst av alt: Han må i bil (!!) og bli fraktet til veterinæren, en gang i året 😱

Du får melde inn til dyrebeskyttelsen. 

Om du føler for å overdramatisere bare fordi jeg stiller deg et spørsmål så får det være opp til deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...