Gå til innhold

Dagmamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er "vanlig" takst hos dagmamma (Hvit), vet det varierer ut fra hvor en bor etc.

Hva betaler dere pr time og hva inkluderer dette?

Den vi har tenkt på er hvit og tar 35kr/timen, har ikke funnet ut hva dette inkluderer enda, men

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betalte 4500 kroner per måned til vår hvite dagmamma. Hadde henne i to år. Hun slutta nå i sommer. Da var jenta vår tre år. Prisen inkluderte lunsj. Selv tok vi med bleier, våtservietter og yoghurt.

Skrevet

For 17 år siden betalte jeg 5000 per mnd svart, da var dagmammaen hjemme hos meg og hadde med seg sitt eget barn. Vi holdt all mat for alle sammen, og hun hadde ingen andre forpliktelser enn å passe barn. Vanlig arbeidstid - 8-16 sånn cirka. Dagmammaen var arbeidsledig og fikk diverse stønader, derfor måtte hun jobbe svart.

Dette varte ikke så veldig lenge, da hun etter noen måneder begynte å kreve enda høyere lønn :roll:

Skrevet

Vi betaler 3200,- svart.

Lillegull har med seg lunch og frukt.

Hun får middag der hver turdag (tirsdager)

Vi holder også bleier.

Vi er kjempefornøyde.

Skrevet

Jeg jobber som dagmamma. For mellom sju og ti dager + kvelder får jeg 2000 kr i mnd, svart

Skrevet

Vi betaler kr. 4300.-, svart. Det inkl. mat og bleier. Vi er også kjempefornøyd!

Skrevet

Vi betaler 30 kroner timen... det er vel ikke all verdens, men det blir sånn ca 2000 i mnd etter vårt behov. Trenger ikke full dagmamma, så da var timelønn best for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...