AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #1 Skrevet 29. oktober 2021 Hei, er det noen som har binyrebarksvikt og har hatt vannkopper samtidig i voksen alder? Hvordan gikk det, og var du veldig syk? Er 30 år. Tok første dose av vannkoppvaksinen 3 dager før jeg ble utsatt for smitte. Den tar 2-3 uker før den har virkning. Har fått beskjed med lege om at jeg må være forberedt på sykehusinnleghelse mtp addisonkrise. Anonymkode: 6bea6...3a7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #2 Skrevet 29. oktober 2021 Hvorfor spør du ikke legen? Anonymkode: f610e...69d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #3 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor spør du ikke legen? Anonymkode: f610e...69d Har selfølgelig snakket med legen (som skrevet over), men jeg vil høre fra noen som har hatt det selv! Regnet med at det sa seg selv siden jeg har skrevet at jeg har snakket med legen min, og at jeg vil høre andre folk sin erfaring. Anonymkode: 6bea6...3a7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #4 Skrevet 29. oktober 2021 Ettersom Addison (antar det er det du har) er en relativt sjelden sykdom, og du har fått en barnesykdom som ikke er vanlig å få i voksen alder, så er det relativt lite sannsynlig at du får svar fra noen i akkurat samme situasjon på KG. Ville heller ikke stolt på et slik svar. Er du usikker så kontakter du legevakten/sykehuset, det må du i alle fall gjøre om du får feber, for da kan du trenge IV behandling. God bedring! Anonymkode: e74ad...6a5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #5 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ettersom Addison (antar det er det du har) er en relativt sjelden sykdom, og du har fått en barnesykdom som ikke er vanlig å få i voksen alder, så er det relativt lite sannsynlig at du får svar fra noen i akkurat samme situasjon på KG. Ville heller ikke stolt på et slik svar. Er du usikker så kontakter du legevakten/sykehuset, det må du i alle fall gjøre om du får feber, for da kan du trenge IV behandling. God bedring! Anonymkode: e74ad...6a5 Addison ja! Jeg var mer nysjerrig på om det var noen andre i samme situasjon som meg, så tenkte det ikke kunne skade å spørre! Det skal jeg selvfølgelig gjøre, og tusen takk for det! Anonymkode: 6bea6...3a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå