Gå til innhold

Hun vasket seg ikke.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter en artig kveld med film og kos, bøyde jeg henne over på sofaen, og de bildene og lukta som møtte meg glemmer jeg aldri! Hun hadde størkna bæsj i ræva, med sur rumpesvett lukt som jeg føler fortsatt sitter i nesebora mine. 🤢

Hva har skjedd med norske damer, hvorfor er hygiene "baki" der ikke viktig? Jeg hadde i det minste forventet at hun tok en ordentlig vask av hele kroppen før hun kom til meg.

Anonymkode: 9d94a...1f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skulle du lukter hu I rumpa For?

Anonymkode: 500f5...660

• Liker 4
Skrevet

Hvis hun har størknet bæsj i rumpa så sliter hun med hygiene generelt sett, og du hadde merket det på lukta ellers. 

Anonymkode: 3e3f0...806

• Liker 4
Skrevet

Shit happens..

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva har skjedd med norske damer

Stopp og generaliser, da! Er ikke like hygienisk av menn heller når de "retter på utstyret" ved å ta hånden ned i både bukse og bokser, uten å vaske hender etterpå. Er veldig få kvinner som er så "ille"...

• Liker 10
Skrevet

Det har jeg også lurt på. Både min kjære og kamerater har delt lignende historier. Tydeligvis ikke bare et sjeldent unntak at hygiene er ganske mangelfull hos en del kvinner. Ikke engang når de er i situasjoner der sex kan bli aktuelt. 🤮

Anonymkode: c181a...181

Skrevet

Ååh shit🤣

Anonymkode: 22f5f...340

Skrevet

Blitt inspirert av den andre tråden?

Anonymkode: 2eb25...4e7

• Liker 1
Skrevet

Enig i at det er ekkelt når folk ikke kan vaske/tørke seg skikkelig. Om en skal/får besøk av en date, kjæreste, fwb å en vet at sex er på timeplanen da dusjer man selvsagt før besøket, det burde heller ikke være så vanskelig å ha en pakke med intimservietter i veska..

Skrevet

Kanskje ho er lekk.

Anonymkode: 84a91...43a

Skrevet

Dette kan ikke være sant, du er en mann som er bitter og ønsker å sverte kvinnen.

• Liker 2
Skrevet

Syntes hun du hadde liten tiss??

Anonymkode: 5ca24...2c5

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en deilig dessert 🥰

Anonymkode: cba87...8fb

Skrevet

Menn er generelt enda verre. 

Anonymkode: 547d9...274

Skrevet
Jentegutt skrev (43 minutter siden):

Dette kan ikke være sant, du er en mann som er bitter og ønsker å sverte kvinnen.

Det kan ikke være sant at noen kvinner er griser og at noen ikke har peiling på personlig hygiene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan ikke være sant at noen kvinner er griser og at noen ikke har peiling på personlig hygiene? 

Joda men det er ikke normalt det som TS beskriver, har lite tro på at en dame han digger og liker på alle måter skulle sitte med avføring i rompa og i tillegg la han ta av henne buksa å brette skinkene ut.Stinker lang veg av innlegget.

Skrevet
Jentegutt skrev (27 minutter siden):

Joda men det er ikke normalt det som TS beskriver, har lite tro på at en dame han digger og liker på alle måter skulle sitte med avføring i rompa og i tillegg la han ta av henne buksa å brette skinkene ut.Stinker lang veg av innlegget.

Tror ærlig talt dette var et lite troll som ble inspirert av den andre tråden om hun som ikke hadde vasket seg før slikking, og som håpet på å få generert like mye engasjement.

Anonymkode: b7079...6ea

Skrevet

Du merket at én kvinne du kjenner hadde størknet bæsj i rumpen og konkluderer med at alle kvinner i Norge har dårlig hygiene... Jaujau. 

• Liker 3
Gjest laPistola
Skrevet

😅😅 neste artige date kveld med « film og kos» , sitt inntil henne og kjenn på kroppslukten, klin litt for og vurdere ånden osv FØR du bøyer henne over og lukter henne i rompa 

Skrevet
Jentegutt skrev (41 minutter siden):

Blir faktisk ikke overrasket om det skulle være sant. Selvfølgelig finnes det sånne mennesker, men noe mangler jo tydeligvis oppe i tenkeboksen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...