Silva Pluvialis Skrevet 8. november 2021 #41 Del Skrevet 8. november 2021 (endret) Ok. Nå fikk jeg sjokk. 26 kr per minutt? Det er 1560 kr i timen. 😮😮😮 Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xanadu Skrevet 8. november 2021 #42 Del Skrevet 8. november 2021 Nei, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #43 Del Skrevet 9. november 2021 16 hours ago, Gjenferdet said: Ok. Nå fikk jeg sjokk. 26 kr per minutt? Det er 1560 kr i timen. 😮😮😮 Enten er dette et bevis på at de har store utgifter i forbindelse med kommunikasjonen til det hinsidige, eller et bevis på at dette er svindel som kun handler om en ting - penger. Kirken tilbyr også tjenester for kontakt med avdøde i form av bønn og messer for avdøde, men dette gjør man naturligvis uten å ta seg betalt for det. Kan umulig forestille meg beskjeden: "Hallo, du har ringt pater ..... - hvis du trenger sjelesorg, vennligst trykk 1. Trenger du forbønn for avdøde, vennligst trykk 2. Tjenesten koster 26 kroner i minuttet; 1560 kroner i timen. Er du i økonomiske vanskeligheter, tilbyr jeg også utsettelse av betalingen; den effektive renten er 19,8%, og et engangsgebyr vil komme i tillegg. Ha en fin dag." 17 hours ago, Lawyam said: De reklamerer overalt med en av sine blinkende nettsteder. Men dette er tross alt en tråd i en del av KG for mennesker som sørger og er i en sårbar og utsatt situasjon, og derfor føler jeg at det blir en smule usmakelig å starte en tråd der man tilsynelatende stiller et spørsmål om det er liv etter døden, samtidig som man legger ved en klikkbar lenke i hovedinnlegget, slik at tråden blir spammet med lenker for en dyr tjeneste som tar seg grovt betalt for det enhver som bryr seg om andre, gjør gratis. Dette viser bare innstillingen til tjenesten det reklameres for, der det tydeligvis er helt i orden å utnytte mennesker som har mistet noen de er glad i. Mitt råd er: Advar folk mot denne tjenesten. Et verre eksempel på utnyttelse av sårbare mennesker er det lenge siden jeg har sett. Anonymkode: df17e...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #44 Del Skrevet 9. november 2021 Klart man kan snakke med de døde. Det er bare å snakke til de. Jeg ber de komme ned så snakker jeg med dem. Får selvsagt ikke svar, men de er rundt når du trenger dem. Anonymkode: cf40f...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå