Million Skrevet 29. oktober 2021 #21 Del Skrevet 29. oktober 2021 Det mennesket som påstår hun eller han kan skaffe deg kontakt med et menneske som er avgått ved døden, burde bli puttet i kasjotten for svindel og humbug. IKKE bruk pengene dine på noe sånt tull! Vi lever tross alt i 2021, jeg hadde trodd folk var mer opplyste nå enn å tro på sånn overtro!?? Bruk heller pengene på fine blomster og legg på graven hans, og sitt en stille stund og tenk på ham der, i ro og fred. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #22 Del Skrevet 29. oktober 2021 Anonymous 91 skrev (1 time siden): Ja, det kan man. Ok. 😂 Anonymkode: 4e490...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. oktober 2021 #23 Del Skrevet 29. oktober 2021 Million skrev (16 minutter siden): Det mennesket som påstår hun eller han kan skaffe deg kontakt med et menneske som er avgått ved døden, burde bli puttet i kasjotten for svindel og humbug. IKKE bruk pengene dine på noe sånt tull! Vi lever tross alt i 2021, jeg hadde trodd folk var mer opplyste nå enn å tro på sånn overtro!?? Bruk heller pengene på fine blomster og legg på graven hans, og sitt en stille stund og tenk på ham der, i ro og fred. Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #24 Del Skrevet 29. oktober 2021 Du bør være veldig forsiktig med å lefle med det der. Det finnes en åndeverden men det er ikke de som har dødd rundt oss som befinner seg der. Anonymkode: 3248f...a5c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 29. oktober 2021 #25 Del Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da mener du det, så kan jeg mene noe annet. Anonymkode: eac91...cba Et typisk svar fra noen som ikke liker å bli konfrontert med de idiotiske påstandene sine. Jeg ser dette gang på gang i slike diskusjoner. Hva du tror på og hvordan du oppfatter virkeligheten har konsekvenser i den virkelige verden. Så det er ikke "all good" sånn som du presenterer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #26 Del Skrevet 29. oktober 2021 Hør med idiotene som poster på "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål" Anonymkode: 03916...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #27 Del Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg mistet mannen min, han døde. Så pratet jeg med en dame på www.synskonline.no og hun sa at en kunne få beskjeder og budskap fra andre siden. Jeg sa da nei jeg tørr ikke. Så nå angrer jeg og har lyst til å ringe henne igjen. Hva tror dere? Kan en få budskap fra andre siden tror dere? Anonymkode: 063bf...72c I noen tilfeller ja. Men det er sjeldent. Har de gått over den andre siden mot lyset så går det ikke. Er de derimot stucked og ikke har gått mot lyset så er det mulig å få kontakt. Anonymkode: 8d2c0...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #28 Del Skrevet 29. oktober 2021 Jeg tror at en slik person kan gi litt ro til folk. Om de ikke direkte har kontakt med de døde så kan de likevel gi håp og tro og hjelpe folk å gå videre. Anonymkode: 30207...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #29 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg tror ikke det, men jeg har flere venner som har snakket med klarsynte og som har opplevd at de har kommet med ganske detaljerte opplysninger om avdøde og fortalt ting ingen andre visste om. Personlig tror jeg at det finnes mer enn man kan se med det blotte øyet. Jeg kan også tro på at mennesker har en sjel som ikke er uløselig knyttet til hjernen, og at energien - eller kraften - som fyller kroppene våre ikke nødvendigvis dør når hjernen og kroppen dør. Da jeg mistet mamma tidligere i år fant jeg i alle fall trøst i å tenke på at hun var i alt rundt meg og i meg, at hennes døde kropp kun var et tomt skall som hun hadde tatt bosted i da hun levde, og at hun nå kanskje levde videre i en annen, ikke-fysisk form. Anonymkode: 6e979...615 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malle2021 Skrevet 5. november 2021 #30 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg følte at hun jeg pratet med på www.synskonline.no sa mye som stemte veldig på mannen min, jeg vet ikke helt hvordan hun skulle vite alt det hun sa. Jeg er glad for alle som har svart her også, jeg føler jeg blir litt "blind" innimellom. Tusen takk til dere alle som en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #31 Del Skrevet 5. november 2021 Nei Anonymkode: f8a9b...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #32 Del Skrevet 5. november 2021 Anonymous 91 skrev (På 29.10.2021 den 15.09): Ja, det kan man. Nei. Det kan man ikke Anonymkode: de05c...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #33 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg vil si at det beste beviset på at det ikke går an er at mannen din ikke tar kontakt med deg direkte. Hvorfor skal det gå gjennom noen andre, helt uvedkommende og som tar penger for det, når det dreier seg om noe helt privat mellom dere to? Tenk så mange døde som hadde ønsket å formidle beskjeder til sine nærmeste om det var mulig! Vi ville fått beskjeder alle mann hele tiden. Nei, hun der ‘synske’ ville bare lure deg til å ringe flere ganger slik at hun tjener mer på deg. Anonymkode: b9d72...65b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 5. november 2021 #34 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Det kan man ikke Anonymkode: de05c...9b8 Jo, det kan man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 7. november 2021 #35 Del Skrevet 7. november 2021 Nei, fordi de er døde. Eksisterer ikke lenger, borte for alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 7. november 2021 #36 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg skulle på en måte ønske, men jeg vet 100% at det ikke er mulig. Å sånne synske medier er bare store svindlere som bruker sårbare mennesker som deg for alt det er verdt. Jeg skulle gjort alt for å få snakket med min gamle besteveninne, min gamle stefar eller bestemora mi igjen, men jeg vet i min underbevissthet at det ikke er mulig og styrer unna sånne medier så langt det lar seg gjøre. Det er bedre at du skriver ned tankene og følelsene dine i en bok når ting er som sårest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #37 Del Skrevet 7. november 2021 Såklart man kan ha kontakt, de er rundt oss hele siden. Du trenger ikke bruke noen andre, du trenger ingen mellommann/kvinne. Men såklart det kan være vanskelig på egenhånd om du ikke har erfaring, men det kan du jo skaffe deg. Når det er et så nært bånd, så er det min mening at du fint kan gjøre det på egenhånd. Men det vil være en prosess, vi lærer jo ikke dette på skolen. Det viktigste er ærlighet og intensjon. Anonymkode: 780db...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #38 Del Skrevet 8. november 2021 Når man ikke mindre enn fire ganger har kommet med en fullstendig lenke til spåtjenesten det er snakk om, kan man jo tenke sitt om hvorfor denne tråden ble opprettet ... Anonymkode: df17e...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. november 2021 #39 Del Skrevet 8. november 2021 (endret) Tja, men jeg mener at man ikke bør gjøre det. «La de døde være i fred», står det i bibelen. Det står også at demoner kan utgi seg for å være avdøde. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. november 2021 #40 Del Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Når man ikke mindre enn fire ganger har kommet med en fullstendig lenke til spåtjenesten det er snakk om, kan man jo tenke sitt om hvorfor denne tråden ble opprettet ... Anonymkode: df17e...d1e De reklamerer overalt med en av sine blinkende nettsteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå