Gjest Hårete? Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Hei Jeg er en jente på 25 og lurer litt på hvor mye hår det er vanlig å ha i skrittet. Føler at det blir mer og mermed alderen Det går liksom litt nedover på innsiden av låret og så er det begynt å komme noen (få) hår oppover mot navelen. Barberer jo bort, men det blir jo liksom litt synlig for det - nupper og prikker og sånn. Har liksom ikke så mye å sammenligne med så jeg bare lurer....
Gjest Gjest_kristianna_* Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Tror nok det er helt individuelt fra person til person...jeg har aldri hatt noe særlig med hår på kroppen...har litt på fremsiden av leggen, litt under armene, og normalt mellom beina...Må nappe litt i bikinilinjen, men ikke mye... Andre igjen kan ha hår på ryggen, nedover nakken, "skinnskjegg" etc...det er jo normalt at indiske/iranske/pakistanske jenter gjerne har mer hår på kroppen enn hvite mennesker, men har sett en del hvite jenter med mye hår også...så det er vanskelig å si at noen typer har mer hår enn andre..... Sterkere hårvekst har jeg ikke fått med årene...
Gjest Fruktfat Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 er veldig vanlig å få mer hår med årene, damer spesielt bikinilinje og ansikt, og et område bak på lårene.
Gjest Very Victoria Skrevet 5. oktober 2005 #5 Skrevet 5. oktober 2005 Det med hår er veldig individuelt. Jeg har veldig lite hår mens noen av mine venninner ser ut som tyrkiske menn hvis de ikke vokser seg ofte nok. Selv har jeg vokset bikinilinjen og leggene i så mange år at jeg har ødelagt hårsekkene. Armhulene tok jeg med laser i forfjor, huden ble rød og sår av barbering så det var vel verdt pengene.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Hei, trådstarter! Du kan trygt slå deg til ro m at du er normal. Som sagt over er det store variasjoner. Jeg har også svarte hår på innside lår og oppover mot navelen, og bak på leggen.. Ikke så veldig stilig (og ja, det blir jo svarte prikker når hårene begynner å vokse ut, inngrodde hår m påfølgende røde prikker, sexy, ja jøss.. :/)
Gjest Fruktfat Skrevet 5. oktober 2005 #7 Skrevet 5. oktober 2005 ja, bak på lårene! det er det endel som ikke vet om, fordi man sjelden ser seg der. fikk høre det av ei som driver med laser, mange får visstnok sjokk når de ser bilder av seg bakfra .
Gjest LoisLane Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 Helt normalt, særlig hvis du er mørk.
Gjest hæ? Skrevet 6. oktober 2005 #9 Skrevet 6. oktober 2005 Det er vel ikke normalt å ha hår nedover på innsiden av lårene og på baksiden av lårene vel. Har ikke det selv, og har aldri sett det på andre i dusjen.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #10 Skrevet 6. oktober 2005 Det er vel ikke normalt å ha hår nedover på innsiden av lårene og på baksiden av lårene vel. Har ikke det selv, og har aldri sett det på andre i dusjen. ← Kanskje ikke nedover på innsiden av lårene, men at håret sprer litt utover lårene er vanlig. Og, det er også vanlig på baksiden av lårene. Jeg tror nok ikke du ville ha lagt merke til det på de du ser på i dusjen for da måtte du nok ha stirret ganske kraftig.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #11 Skrevet 6. oktober 2005 Har du mørkt hår så merkes hårene bedre, det er lettere å se dem og irritere seg over dem. Jeg har en venninne med like mye hår som meg, men hennes er helt lyst og da legges det ikke like godt merke til. Jeg har mørkt hår, og jeg synes de tyter fram overalt. Jeg har noen mørke hår på baksiden av lårene, ikke mange men de få som er der er lange - så de plukkes vekk etter hvert.
Ciara Skrevet 6. oktober 2005 #12 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg tror det er veldig vanlig. Hvis jeg ikke fjerner hår synes også mørkere hår noen få cm ned på innsiden av lårene. Flere av venninnene mine har det også sånn. Det er imidlertid veldig lett å få inntrykk av at alle andre er tilnærmet hårløse - og mange tror vel jeg er det også - så flinke som vi er til å fjerne alt hår vi ikke liker... Og Gjest, sånne svar som "det er vel ikke normalt, for jeg har ikke sett det", er vel kanskje litt ubetenksomme? De fleste synes ikke det er så gøy å ha mye hårvekst, men det er faktisk vanligere enn man tror.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #13 Skrevet 6. oktober 2005 Har sett flere tilfeller av masse svarte hår bakpå lårene i en alder av bare litt over 20! Så det skjer! Og den dagen det skjer meg henter jeg pinsett og voks og purken!!
Diktern Skrevet 6. oktober 2005 #14 Skrevet 6. oktober 2005 Folk er så redde for det som er naturlig! Hvor mye hår man har er helt individuelt, så ikke vær redd for å ha litt hår. Overalt-glattbarberte mennesker er ikke pent.
Gjest Skauta Skrevet 6. oktober 2005 #15 Skrevet 6. oktober 2005 Av italiensk avstamning, har jeg nok en del strå på matta kan en si Men det stopper ikke damene fra å prate til meg. Jeg liker gjerne å gå med en luftig hvit skjorte åpen så matta synes, samt et lite skaut rundt halsen. Det ser kjempesjarmerende ut, og gir den ekstra touchen damene elsker sammen med mitt bakovergredde tykke mørke hår og min elegante bart.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #16 Skrevet 7. mai 2006 Det med hår er veldig individuelt. Jeg har veldig lite hår mens noen av mine venninner ser ut som tyrkiske menn hvis de ikke vokser seg ofte nok. ←
Saeria Skrevet 7. mai 2006 #17 Skrevet 7. mai 2006 Av italiensk avstamning, har jeg nok en del strå på matta kan en si Men det stopper ikke damene fra å prate til meg. Jeg liker gjerne å gå med en luftig hvit skjorte åpen så matta synes, samt et lite skaut rundt halsen. Det ser kjempesjarmerende ut, og gir den ekstra touchen damene elsker sammen med mitt bakovergredde tykke mørke hår og min elegante bart. ← Velkommen tilbake, Skauta.
momo Skrevet 8. mai 2006 #18 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har veldig kraftig hårvekst. Hårene er helt svarte og veldig tykke. Synes og hårene i underlivet har økt med tiden, og at bikinilinjen har kommet seg litt lenger utover. Men på meg har det ikke kommet oppover. Bak låret har jeg aldri tenkt på før, men måtte jo det nå og det var 2 lange hår på det ene og 3 på andre, så da er det fram med pinsett. Jeg bruker epilator på leggene mine, pinsett på bikinikanten og shaver under armene. Har også litt hår på stortåa, det blir tatt med pinsett.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #19 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har veldig kraftig hårvekst. Hårene er helt svarte og veldig tykke. Synes og hårene i underlivet har økt med tiden, og at bikinilinjen har kommet seg litt lenger utover. Men på meg har det ikke kommet oppover. Bak låret har jeg aldri tenkt på før, men måtte jo det nå og det var 2 lange hår på det ene og 3 på andre, så da er det fram med pinsett. Jeg bruker epilator på leggene mine, pinsett på bikinikanten og shaver under armene. Har også litt hår på stortåa, det blir tatt med pinsett. ← Jeg har aldri brukt epilator på leggene før, bare barbert dem. Hvordan blir resultatet og hvor lenge varer det? Og hvordan blir hårene når de vokser ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå