aragog Skrevet 20. november 2021 #1961 Skrevet 20. november 2021 (endret) Nrk underholdning på facebook sier at de er klar over at noen har fått feil selv om de har skrevet riktig, og at de skal sjekke det opp. Syns de burde godta Njie også, siden de selv skriver det sånn i artiklene sine Edit: og nrk på facebook sier at de har prøvd å dekke de fleste "skrivemåte-forslagene". Virker ikke sånn når de ikke har godtatt uten ' engang. Endret 20. november 2021 av aragog 5
aragog Skrevet 20. november 2021 #1962 Skrevet 20. november 2021 Lurer også på om de 13% som hadde gjettet Haddy inkluderer begge stavemåtene av etternavnet, eller om de kun har sjekket N'jie og at det er enda fler som har gjettet riktig 7
ella morax Skrevet 20. november 2021 #1963 Skrevet 20. november 2021 Viki6 skrev (9 minutter siden): Bamsen må være trønder eller bo i Trøndelag. Bilde av statuen av Olav Tryggvasson, skinnvest.... Ingeborg Walther er født i Levanger 2
rosemarin Skrevet 20. november 2021 #1964 Skrevet 20. november 2021 Lorieen skrev (21 minutter siden): Hvem POKKER er den bamsen? Trønder? Kan det være Josefine Frida Petterson fra SKAM? Hun bor i Trondheim… Isåfall kan vel likegjerne veggli være er hint
Memena Skrevet 20. november 2021 #1965 Skrevet 20. november 2021 Mynona skrev (9 minutter siden): Ja, synes du argumenterte godt. Men kan han synge? Så bra? Hehe, det er akkurat dét da, jeg aner ikke om han kan synge Fant en artikkel der Hanne Sørvaag hadde sunget litt med han i forbindelse med Skal Vi Danse (bare privat tror jeg), og at hun sa han hadde så fin stemme at han burde vært ned på sangkonkurranse
Fhs Skrevet 20. november 2021 #1966 Skrevet 20. november 2021 Jeg hadde vært litt rask og skrevet Haddy n'jie i NRK appen og fått feil siden det er N'jie som er rett.
PinarelloSaCalobra Skrevet 20. november 2021 #1967 Skrevet 20. november 2021 Fhs skrev (3 minutter siden): Jeg hadde vært litt rask og skrevet Haddy n'jie i NRK appen og fått feil siden det er N'jie som er rett. Burde algoritmen sett på som riktig svar... 😂 1
Djækklåsst Skrevet 20. november 2021 #1968 Skrevet 20. november 2021 (endret) Memena skrev (1 time siden): Basert på hintene er jeg rimelig sikker på at snømonsteret er Vebjørn Sand. Får ikke hintene til å stemme med Espen? Vebjørn Sand synger som en skolert artist? DA blir jeg overrasket. Enda mer overrasket enn om Nissen og Dragen IKKE er henholdsvis Abid Raja og Victor Sotberg, som er de to eneste jeg er helt sikker på av de fem siste. Endret 20. november 2021 av Djækklåsst 3
aragog Skrevet 20. november 2021 #1969 Skrevet 20. november 2021 Da har nrk fått oppdatert sidene sine, har fått godkjent Haddy Njie 🙂 2
Vampirina Skrevet 20. november 2021 #1970 Skrevet 20. november 2021 (endret) Mine tanker; Kan Dragen være TIX? Dragen har blant annet sunget to grand prix sanger - og hintet idag var neshorn - og ticks (flått) lever på huden til neshornet. I tillegg bruker han kapper og vinger og synes jeg så en bandana i klippet før sangen idag(?) Kan nøkken være Sophie Elise? Tenker spesielt på hintet idag med den lyslenka.. fikk meg til å tenke på Glød som er merkevaren til Sophie Elise. Når det gjelder bamsen så synes jeg stemmen minner meg veldig om Cess. Endret 20. november 2021 av Vampirina 2
Jolanda Skrevet 20. november 2021 #1972 Skrevet 20. november 2021 Amaryllish skrev (1 time siden): Kanskje snømonsteret er andreas wahl😅 Han får neppe lov av kona og delta på noe mer.. 20
Lykkelinn Skrevet 20. november 2021 #1973 Skrevet 20. november 2021 Kan Ina Wroldsen være bamsen? Mange av hintene kan passe til henne. Mor fra Trondheim, eventyrlysten, reist mye, har tidligere sagt at hun ikke er fremmed for å bosette seg i utlandet igjen. Har møtt på mange forskjellige karakterer innenfor musikkbransjen og har gått på noen smeller opp igjennom, i forhold til denne bransjen. Og selvom jeg tenker at stemmen til bamsen er noe lysere enn hva hun synger, så er hun såpass god at hun kan gjøre til stemmen uten at det blir fælt. 2
PinarelloSaCalobra Skrevet 20. november 2021 #1974 Skrevet 20. november 2021 Hvem har litt Gabrielle Swag over seg? Fikk litt Gabrielle over nøkken i dag, men det er jo ikke henne. 1
PinarelloSaCalobra Skrevet 20. november 2021 #1975 Skrevet 20. november 2021 Lykkelinn skrev (4 minutter siden): Kan Ina Wroldsen være bamsen? Mange av hintene kan passe til henne. Mor fra Trondheim, eventyrlysten, reist mye, har tidligere sagt at hun ikke er fremmed for å bosette seg i utlandet igjen. Har møtt på mange forskjellige karakterer innenfor musikkbransjen og har gått på noen smeller opp igjennom, i forhold til denne bransjen. Og selvom jeg tenker at stemmen til bamsen er noe lysere enn hva hun synger, så er hun såpass god at hun kan gjøre til stemmen uten at det blir fælt. Hun har en mye mer særegen stemme, og Bamsen er ung. Bamsen er Ingeborg Walter... 2
NordicViking Skrevet 20. november 2021 #1976 Skrevet 20. november 2021 Lipstick skrev (2 timer siden): Kan bamsen være Carina Dahl? Jeg tenkte på det samme da jeg så biker-outfiten til Bamsen. Men litt googling viser at Carina er på turne akkurat nå. I kveld spilte hun i Ålfjord, og neste lørdag spiller hun i Brønnøysund. (Link) 1
Hurrahei Skrevet 20. november 2021 #1977 Skrevet 20. november 2021 Jolanda skrev (15 minutter siden): Han får neppe lov av kona og delta på noe mer.. hvorfor ikke? 2
EllaBella_86 Skrevet 20. november 2021 #1978 Skrevet 20. november 2021 Tror ikke nissen er mini J. Jeg er selv fra Bodø området og nordnorsken på nissen er langt fra nordnorsk fra Nordland, Troms el Finnmark 😅 3
Ifyousayso Skrevet 20. november 2021 #1979 Skrevet 20. november 2021 (endret) Jeg var helt sikker på Haddy, og nå føler jeg meg rimelig sikker på Margaret Berger som Nøkken. Også irriterer det meg grønn at Kevin Vågenes har show på Latter, for DRAGEN HAR STEMMEN HANS 😂😂😂 Enig forresten i at dragens fremtoning kan minne om Atle Pettersen. Men, som jeg skrev tidligere i uka er det umulig. Han hadde konsert forrige lørdag, og skal ha det fremover på lørdagene. Endret 20. november 2021 av Ifyousayso
Mynona Skrevet 20. november 2021 #1980 Skrevet 20. november 2021 Vampirina skrev (39 minutter siden): Mine tanker; Kan Dragen være TIX? Dragen har blant annet sunget to grand prix sanger - og hintet idag var neshorn - og ticks (flått) lever på huden til neshornet. I tillegg bruker han kapper og vinger og synes jeg så en bandana i klippet før sangen idag(?) Kan nøkken være Sophie Elise? Tenker spesielt på hintet idag med den lyslenka.. fikk meg til å tenke på Glød som er merkevaren til Sophie Elise. Når det gjelder bamsen så synes jeg stemmen minner meg veldig om Cess. Tix var live på skal vi danse forrige lørdag. Sophie Elise sitter på et fly på vei til LA 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå