Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
LilleMy2021 skrev (27 minutter siden):

Her er en som virkelig ser ut til å ha grublet på dette, usikker på om alt er rett men kanskje noe. Legger ved link https://allansverden.blogg.no/

Haha, for noen elendige tips. Må være en slags spøk. Nøkken vet jeg ikke med 100 % sikkerhet at er feil, men ellers skivebom.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk snømonsteret er Vebjørn Sand. Snømonsteret er veldig opptatt av snøkrystaller og is, samt at han tegnet stjerne og har belte med stjerne på seg. Han har også tegnet to like figurer på arket sitt, noe som får meg til å tenke på at han er tvilling med Aune Sand. Han blander farger i reagensrør og Vebjørn har vært i Dronning Mauds Land, Antarktis og malt. Han har laget Keplerstjernen som står ved Oslo Lufthavn og er 45 meter høy. Han har laget Trollslottet som var et «mini-Antarktis» satt sammen av ti 26 meter høye isfjell. Inne i Trollslottet er bildene hans fra Antarktis stillt ut i glassmontre som illustrerte is med snø og snøkrystaller. Han vokste opp i Østfold (selvom den dialekta er påtatt). Bestefaren til Vebjørn var hans store inspirasjon. Om han kan synge såpass bra? Jeg vet ikke, men tror det er han

Bamsen er jeg rimelig sikker på er Lisa Børud. Født inn i Børudfamilien der alle sang. Ga ut sangen hjertevenn, var barnestjerne. Kom til et punkt som 16-åring der hun var usikker på om hvor hun skulle gå videre. Ble på nytt «kjent» via Stjernekamp. Man kan se intervju med henne på YouTube som heter «Veien Hjem», det kan man forøvrig også med Vebjørn Sand. 

Nissen tror jeg som mange andre er Abid Raja og havfruen tror jeg er Haddy, hint om disse er nevnt mange ganger tidligere. 

• Liker 5
Skrevet

Ikke for å være slem nå da, men var ikke Arve Juritzen litt sånn nedtur? Man venter seg noe spennende og så er det Arve Juritzen  .................... :unsure:

• Liker 6
Skrevet
Djækklåsst skrev (2 timer siden):

Akkurat det blir vel ikke spesielt gøy, siden det er så opplagt. Litt som med Ringnes samt de i hvert fall fem siste i fjor. Men for all del, det ville jo vært ekstremt gøy om det IKKE er Abid.

Syns det er gøy jeg men er helt enig i at det hadde vært ennå morsommere om det ikke var Abid eller Mini. Noe magefølelsen min sier nå, men jeg aner ikke hvem det kan være i stedet😆

Skrevet
1 minutt siden, Carolini said:

Syns det er gøy jeg men er helt enig i at det hadde vært ennå morsommere om det ikke var Abid eller Mini. Noe magefølelsen min sier nå, men jeg aner ikke hvem det kan være i stedet😆

Har tenkt over hvilke lave kjendiser jeg husker navnet på og hva de er kjente for.  er ikke så mange jeg kommer på som er så lave at de passer inn i nissen. Mini, Ravi, Mikkel Niva og Stian B. Simonsen er vel de jeg er sikker på at kan være lave nok 

Skrevet
Tøddel skrev (41 minutter siden):

Ikke for å være slem nå da, men var ikke Arve Juritzen litt sånn nedtur? Man venter seg noe spennende og så er det Arve Juritzen  .................... :unsure:

Jeg synes det var gøy å se han jeg 😀

• Liker 11
Skrevet

Havfruen tror jeg kanskje er en "eldre" dame :unsure: Ikke så veldig ung hvertfall :vetikke:

• Liker 5
Skrevet

Havfruen høres veldig godt voksen ut… 

• Liker 8
Skrevet

Nå er jeg overbevist om at det hun der Haddy! Ser veldig ut som en gravid person!

• Liker 8
Skrevet
Entern skrev (17 minutter siden):

Jeg synes det var gøy å se han jeg 😀

Samme her! Arve er en kjendis fra min barndom (90-tallet!). 

Og wow, Havfruen går! 

• Liker 5
Skrevet
Carolini skrev (23 minutter siden):

Hadde det vært Mini ville det vært utrolig gøy, siden det er intet overhodet som passer med ham.

Skrevet

Høres veldig voksen ut, lik i stemmen som Mia Gundersen egentlig, men høres ikke proff ut.

Legger merke til at kostymet også har plass til en gravid-mage.

Skrevet

Godt polstrede overarmer på Havfruen.

Synes også å skimte en gravidmage, men det kan selvsagt også være polstring. 🤭

• Liker 3
Skrevet

Kan havfruen være Thorild Sivertsen?

Skrevet

Synes hintene til havfruen hørtes veldig eventyr ut. Tror kanskje det kan være noen som har noe med barnebøker eller barnetv å gjøre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...