CrazyCatLady2500 Skrevet 18. november 2021 #1641 Del Skrevet 18. november 2021 Fie92 skrev (56 minutter siden): Jeg synes dragen høres ut som Henrik Borg, litt nasal og høy pitch Han er opptatt med bryllupsforberedelser vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludvig Enhjørning Skrevet 18. november 2021 #1642 Del Skrevet 18. november 2021 Tradegy skrev (49 minutter siden): Ny Maskorama-episode ligger ute i Nrk Appen 🙂Gøyal teori på havfruen, men vil la flere høre først Havfruen synger ikke i falsett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purplepatronus Skrevet 18. november 2021 #1643 Del Skrevet 18. november 2021 Til alle som tror Nissen er Abid Raja - hvordan forklarer dere høyden? Raja er veldig høy, og Nissen er liten... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. november 2021 #1644 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) 10 minutter siden, Ludvig Enhjørning said: Havfruen synger ikke i falsett Uansett gode refleksjoner på dem i dag Adam Schjølberg eller en i drag. Hadde vært gøy! Endret 18. november 2021 av Tradegy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 18. november 2021 #1645 Del Skrevet 18. november 2021 purplepatronus skrev (2 minutter siden): Til alle som tror Nissen er Abid Raja - hvordan forklarer dere høyden? Raja er veldig høy, og Nissen er liten... Du ser tydelig at han huker seg sammen når han står stille. Øynene er i hatten. Når han danser/går er han høyere enn danserne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 18. november 2021 #1646 Del Skrevet 18. november 2021 Tradegy skrev (1 time siden): Ny Maskorama-episode ligger ute i Nrk Appen 🙂Gøyal teori på havfruen, men vil la flere høre først Spennende teori fra Almaas, men jeg tror fortsatt havfruen er en dame. Siv Jensen står vel også som en kandidat nå. Og kan det være som det ble foreslått tidligere i denne tråden Inger Lise Rypdal, nok en gang? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludvig Enhjørning Skrevet 18. november 2021 #1647 Del Skrevet 18. november 2021 Tradegy skrev (12 minutter siden): Uansett gode refleksjoner på dem i dag Adam Schjølberg eller en i drag. Hadde vært gøy! Ja, dét hadde det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludvig Enhjørning Skrevet 18. november 2021 #1648 Del Skrevet 18. november 2021 Sitter og lurer på om Agnete Saba kan være Nøkken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaiko Skrevet 18. november 2021 #1649 Del Skrevet 18. november 2021 Athene skrev (14 minutter siden): Øynene er i hatten. Da har vi kanskje svaret på "hva som er galt med lua" til nissen. 😅 Jeg har tidligere trodd at nissen enten kunne være Autofil-Larssen, og seinest i går trodde jeg det var Omar Elabdellaoui, men nå begynner også jeg å være sikker på at det er Abid Raja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 18. november 2021 #1650 Del Skrevet 18. november 2021 Nissen står bøyd framover hele tiden. Gjør nok det for å skjule høyden. Kan fint være Raja. Mye passer med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannari Skrevet 18. november 2021 #1651 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg har lest flere steder, også her, at flere tror at Snømonsteret er Svein Erik Renaa. Men hvem andre enn enten folk fra Stavanger eller innen kokkemiljøet vet hvem han er? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaiko Skrevet 18. november 2021 #1652 Del Skrevet 18. november 2021 Kronen i hintet til nissen kan faktisk hinte til to ting om Raja, en koselig ting og en tragisk ting. Den koselige tingen er at kronen kan hinte til at Raja har spist middag ved kongens middagsbord. Den tragiske tingen er at kronen også kan hinte til koronaviruset. Corona = krone på latin, viruset har fått navnet sitt pga. de kronelignende taggene på overflaten. I påska i år mista nemlig Raja moren sin i covid-19. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. november 2021 #1653 Del Skrevet 18. november 2021 Vannari skrev (9 minutter siden): Jeg har lest flere steder, også her, at flere tror at Snømonsteret er Svein Erik Renaa. Men hvem andre enn enten folk fra Stavanger eller innen kokkemiljøet vet hvem han er? Det har jeg tenkt og. Han er vel ikke et navn som er godt kjent hos folk flest? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 18. november 2021 #1654 Del Skrevet 18. november 2021 Mynona skrev (53 minutter siden): Det har jeg tenkt og. Han er vel ikke et navn som er godt kjent hos folk flest? Jeg har aldri hørt om han og tror alt for mange er som meg, så tviler sterkt på om NRK har valgt han som Snømonsteret 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 18. november 2021 #1655 Del Skrevet 18. november 2021 FORFAR skrev (3 timer siden): Spennende teori fra Almaas, men jeg tror fortsatt havfruen er en dame. Siv Jensen står vel også som en kandidat nå. Og kan det være som det ble foreslått tidligere i denne tråden Inger Lise Rypdal, nok en gang? Inger Lise Rypdal stepper inn for en syk Tine Thing Helseth, og blir med på juleturne sammen med Gaute Ormåsen, Christian Ingebrigtsen, Maria Arredondo og Torstein Sødal. De spiller to konserter på lørdag 27. november (Skien og Sandefjord), så jeg tror vi kan avskrive Inger Lise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 18. november 2021 #1656 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg ser flere spekulerer i om Inger Lise Rypdal er med i år igjen. HVIS så er tilfellet, blir jeg utrolig skuffet, da det bare viser hvor utrolig lite fantasi som er i produksjonen, i så fall! 🤔😛 Vi har ikke SÅ få kjente ansikter i Norge at man må ha med en deltaker 2 år, liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 18. november 2021 #1657 Del Skrevet 18. november 2021 Gaiko skrev (3 timer siden): Da har vi kanskje svaret på "hva som er galt med lua" til nissen. 😅 Jeg har tidligere trodd at nissen enten kunne være Autofil-Larssen, og seinest i går trodde jeg det var Omar Elabdellaoui, men nå begynner også jeg å være sikker på at det er Abid Raja. Autofil-Larssen er veldig god til å synge, han har vært solist i Oslo Gospel Choir. Så han er nok ikke nissen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 18. november 2021 #1658 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) PinarelloSaCalobra skrev (På 15.11.2021 den 23.36): Begynner mer og mer å snu fra Haddy som Havfruen til Siren Sundby. Ol gull i seiling. Stor i sporten, vant alt og sluttet tidlig. Lenge siden hun seilte inn til land. Studerte Design og innovasjon i Lyngby i Danmark. Vant stor vase på 69 cm som hun måtte bygge trofehus til sies det, for en av hennes seil bragder. Siren er også navn på en havfrue i mytologien. Båten hun sitter i kan være hint på Europa jolla hun er blitt OL og verdensmester i. Ifjor var hun tippet av mange som gaupen, fikk NRK hanket henne inn i år? 🤔😎 I en artikkel nevner hun låten Rosa På Ball som en sommersang hun minnes fra barndommen. Siren Sundby ble nominert til og vant den gjeve prisen 'ISAF Rolex World Sailor of the Year Award' i 2003. Den er ganske stor. Om det er dette tallet 69 refererer til vet jeg ikke. .... Endret 18. november 2021 av NordicViking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 18. november 2021 #1659 Del Skrevet 18. november 2021 Janzypants skrev (9 minutter siden): Jeg ser flere spekulerer i om Inger Lise Rypdal er med i år igjen. HVIS så er tilfellet, blir jeg utrolig skuffet, da det bare viser hvor utrolig lite fantasi som er i produksjonen, i så fall! 🤔😛 Vi har ikke SÅ få kjente ansikter i Norge at man må ha med en deltaker 2 år, liksom! Nei, det blir jo bare en parodi. Blir tragikomisk. Nesten som at Bent i «Nissene på låven» alltid kom tilbake og vant hele greia. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 18. november 2021 #1660 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) PinarelloSaCalobra skrev (På 15.11.2021 den 17.43): Det hintet kan også hinte til en seiler mon tro? Skudd i blinde, havfruen: Linda Cerup-Simonsen. Vant OL gull i seiling(Europa jolle) i 1992. Født i 1969 og bor i Danmark. Vært med i mesternes mester. Var flaggbærer for Norge i Atlanta 1996 Når vi har bragt Siren Sundby på banen, så kan sikkert Linda Cerup-Simonsen (pikenavn Andersen) også være et alternativ. I tillegg til å være født i 1969, så er hun - ifølge Wikipedia - 169 cm høy. Hun har også vunnet flere priser - bl.a. Fearnleys olympiske ærespris. Det at hun bor i København er jo også interessant (Havfruen). Endret 18. november 2021 av NordicViking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå