Gjest guttemusikken Skrevet 18. november 2021 #1621 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Märtha Louise er superstjerne Morten Harket er superstjerne Kygo er superstjerne Astrid s er superstjerne Ylvis brødrene er superstjerner Maria Mena er superstjerne Alexander Rybak er superstjerne Endret 18. november 2021 av guttemusikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 18. november 2021 #1622 Del Skrevet 18. november 2021 Kan ikke Birgit både ha vært på Maskorama og publikum på skal vi danse? Noen som sjekket tidspunktene der? Høres jo veldig ut som en manøver for å fjerne mistanke. Samme som Ulrikke gjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 18. november 2021 #1623 Del Skrevet 18. november 2021 miss~Audrey skrev (25 minutter siden): Kan ikke Birgit både ha vært på Maskorama og publikum på skal vi danse? Noen som sjekket tidspunktene der? Høres jo veldig ut som en manøver for å fjerne mistanke. Samme som Ulrikke gjorde. Maskorama begynte klokken 19:50, mens Skal vi danse begynte klokken 20:00. Tror det blir vanskelig å være to steder på nøyaktig samme tid. Dessuten vil det ta tid å sette på henne Havfrue-kostymet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 18. november 2021 #1624 Del Skrevet 18. november 2021 Njaa skrev (9 timer siden): Hmm ja, hadde ikke tenkt på det med rød/blånisser osv. Nissekoden kan vel stemme med de fleste. Hva med fotball? Men ja, begynner å helle mot Abid 😀 Som kulturminister er du "sjef" for all idrett - inkludert fotball - i Norge. Og Norge spilte dessuten landskamp samme kveld. Det kan være et hint til det at Abid Raja har vært kulturminister. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 18. november 2021 #1625 Del Skrevet 18. november 2021 PinarelloSaCalobra skrev (På 14.11.2021 den 23.19): Det er jo litt av meningen, de skal lure oss. Tror fortsatt at det er Didrik eller Emil. Emil Solli-Tangen er på juleturne sammen med Wenche Myhre, Jørn Hoel, Frøydis Grorud og Trond Lien. De spiller to konserter i Narvik på lørdag 27. november, så jeg tror vi kan avskrive Emil. (Link) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 18. november 2021 #1626 Del Skrevet 18. november 2021 miss~Audrey skrev (53 minutter siden): Kan ikke Birgit både ha vært på Maskorama og publikum på skal vi danse? Noen som sjekket tidspunktene der? Høres jo veldig ut som en manøver for å fjerne mistanke. Samme som Ulrikke gjorde. Nei. Det er ikke Birgit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss~Audrey Skrevet 18. november 2021 #1627 Del Skrevet 18. november 2021 NordicViking skrev (34 minutter siden): Maskorama begynte klokken 19:50, mens Skal vi danse begynte klokken 20:00. Tror det blir vanskelig å være to steder på nøyaktig samme tid. Dessuten vil det ta tid å sette på henne Havfrue-kostymet. Men hun var vel ikke synlig før hun sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 18. november 2021 #1628 Del Skrevet 18. november 2021 NordicViking skrev (30 minutter siden): Emil Solli-Tangen er på juleturne sammen med Wenche Myhre, Jørn Hoel, Frøydis Grorud og Trond Lien. De spiller to konserter i Narvik på lørdag 27. november, så jeg tror vi kan avskrive Emil. (Link) Dagbladet mener å vite at Didrik Solli-Tangen var på konsert et annet sted i Oslo da Maskorama gikk på NRK, og at han da sannsynligvis ikke kan være Snømonsteret. (Link) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. november 2021 #1629 Del Skrevet 18. november 2021 miss~Audrey skrev (1 time siden): Kan ikke Birgit både ha vært på Maskorama og publikum på skal vi danse? Noen som sjekket tidspunktene der? Høres jo veldig ut som en manøver for å fjerne mistanke. Samme som Ulrikke gjorde. Birgit bor sammen med Helene Spilling, som danset og vant med Simon, så det hadde nesten vært rart om hun IKKE satt i publikum under finalen. Havfruen sin stemme ligner overhodet ikke på Birgit sin. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 18. november 2021 #1630 Del Skrevet 18. november 2021 Egenskap skrev (9 timer siden): Dagny er superstjerne. Samt hun fra Ålesund. Jeg blir starstuck å se dem. Morten Harket er superstjerne. guttemusikken skrev (9 timer siden): Märtha Louise er superstjerne Morten Harket er superstjerne Kygo er superstjerne Astrid s er superstjerne Ylvis brødrene er superstjerner Maria Mena er superstjerne Alexander Rybak er superstjerne Da har vi nok bare forskjellig syn på hva som definerer en "superstjerne" og det er helt i orden:) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. november 2021 #1631 Del Skrevet 18. november 2021 Det som er problemet med de såkalte superstjernene er jo at de er supre nettopp fordi de er aktive og i vinden. Og da har de sannsynligvis ikke tid til realityprogram som Maskorama o.l. Det er en grunn til at Skal vi Danse, 71 grader nord og lignede har stor overvekt av tidligere aktive kjendiser. Typisk innenfor tv og idrett. Og da blir det fort til at mange ikke vet hvem de er - fordi de ikke fulgte med den gangen de var aktive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. november 2021 #1632 Del Skrevet 18. november 2021 https://www.tv2.no/v/1703277/ Jeg tror ikke Bamsen er Sofie Elise, jeg tror hun bare leker med ved å være vag. Men morsomt å se var det. Men, ift dialekter og slikt. Juritzen snakket engelsk i klippet sitt. Nå har ikke jeg sett Ringnes snakke før, og glemte å legge merke til hvordan han pratet etter at han tok av seg maska. Men er det samme dialekt som i videoene til heldiggrisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charnelle Skrevet 18. november 2021 #1633 Del Skrevet 18. november 2021 Auri skrev (10 minutter siden): https://www.tv2.no/v/1703277/ Jeg tror ikke Bamsen er Sofie Elise, jeg tror hun bare leker med ved å være vag. Men morsomt å se var det. Men, ift dialekter og slikt. Juritzen snakket engelsk i klippet sitt. Nå har ikke jeg sett Ringnes snakke før, og glemte å legge merke til hvordan han pratet etter at han tok av seg maska. Men er det samme dialekt som i videoene til heldiggrisen? Nei, Ringnes faket Sørlandsdialekt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fie92 Skrevet 18. november 2021 #1634 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg er rimelig sikker på at havfruen er svømmeren Sara Louise Rung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludvig Enhjørning Skrevet 18. november 2021 #1635 Del Skrevet 18. november 2021 Dragen: Victor Sotberg Snømonsteret: Sven Erik Renaa Nissen: Mini Jacobsen Nøkken: Victoria Skau Bamsen: Sandra Lyng Haugen Havfruen: Vår Staude Jeg bytter om hele tiden, og blir alt for hekta på å leke detektiv. Blir gaaaal! 🤯🙈😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fie92 Skrevet 18. november 2021 #1636 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg synes dragen høres ut som Henrik Borg, litt nasal og høy pitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 18. november 2021 #1637 Del Skrevet 18. november 2021 Snømonsteret: Mats Zuccarello?🙈😅🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 18. november 2021 #1638 Del Skrevet 18. november 2021 EtFo skrev (2 minutter siden): Snømonsteret: Mats Zuccarello?🙈😅🤷♀️ han er nummer 23... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 18. november 2021 #1639 Del Skrevet 18. november 2021 Ny Maskorama-episode ligger ute i Nrk Appen 🙂Gøyal teori på havfruen, men vil la flere høre først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 18. november 2021 #1640 Del Skrevet 18. november 2021 Fie92 skrev (52 minutter siden): Jeg synes dragen høres ut som Henrik Borg, litt nasal og høy pitch Dette tenkte jeg i episode en men så hadde Dragen en helt annen stemme i episode 2 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå