Blueberrymuffin Skrevet 16. november 2021 #1561 Del Skrevet 16. november 2021 maskertbruker skrev (1 time siden): Snømonsteret, Nøkken, Havfruen og Bamsen er trente sangere. Disse har vi hørt synge tidligere. Tror dere virkelig at programledere, idrettsutøvere og andre kjendiser har sangferdigheter på det nivået uten at de noen gang har vist det frem tidligere? Tenk dere om. Det ligger mye øving bak. Virker det sannsynlig? Havfruen er ikke en sanger. Første sending kom havfruen greit gjennom, men på Moana sang havfruen veldig surt og det fallt helt igjennom. Stemmen virket anspent og presset på refrenget, og man kunne tydelig høre bekrensninger i stemmen. Er det et ting som jeg kan garantere så er det at havfruen ikke er en artist/sanger, for havfruen synger ikke bra. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 16. november 2021 #1562 Del Skrevet 16. november 2021 Marsh skrev (2 timer siden): Nei, dette er Vår Staude, de spilte sangen Firefly, og det er faktisk en staude Bra tips. Ser også at noen nevner at hun nådde 69 grader nord i 71 grader nord. Da har jeg tre navn på Havfruen 😅😂 Haddy, Siren Sundby og Vår Staude. Blir spennende med nye hint, klarer vi å snevre denne inn? 😉🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 16. november 2021 #1563 Del Skrevet 16. november 2021 13 minutter siden, PinarelloSaCalobra said: Har jo vært endel med i fjor og i år som ikke var sangere. Men du har et poeng. Havfruen tror dog kan være en outsider 😉 Jeg snakker om de som kan synge, som i år er de fire jeg nevner. I fjor var det Trollet som skilte seg ut, også viste det seg at Enhjørningen var sanger også. Husker du Ravnen i fjor? Det er det som blir resultatet i beste fall når en kjendis uten sangerfaring trener seg opp til Maskorama. Helt ok, og veldig bra til aldri å ha sunget før, men det var lett å høre at det ikke var en artist. De andre fire er det ingen tvil om at ikke er sangere, selv om Dragen og Nissen demonstrerer sceneerfaring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 16. november 2021 #1564 Del Skrevet 16. november 2021 6 minutter siden, Blueberrymuffin said: Havfruen er ikke en sanger. Første sending kom havfruen greit gjennom, men på Moana sang havfruen veldig surt og det fallt helt igjennom. Stemmen virket anspent og presset på refrenget, og man kunne tydelig høre bekrensninger i stemmen. Er det et ting som jeg kan garantere så er det at havfruen ikke er en artist/sanger, for havfruen synger ikke bra. Enig i at det ikke hørtes bra ut, men man hører at hun er vant til å synge. Hun bruker stemmen på en helt annen måte en amatører gjør. Det er forresten Haddy med 100% sikkerhet, og hun er artist selv om hun også er kjent som diverse annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 16. november 2021 #1565 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) maskertbruker skrev (5 minutter siden): Jeg snakker om de som kan synge, som i år er de fire jeg nevner. I fjor var det Trollet som skilte seg ut, også viste det seg at Enhjørningen var sanger også. Husker du Ravnen i fjor? Det er det som blir resultatet i beste fall når en kjendis uten sangerfaring trener seg opp til Maskorama. Helt ok, og veldig bra til aldri å ha sunget før, men det var lett å høre at det ikke var en artist. De andre fire er det ingen tvil om at ikke er sangere, selv om Dragen og Nissen demonstrerer sceneerfaring. Nå er det jo litt forskjell på folk. Mange ikke profesjonelle sangere som kan synge. Havfruen tror kan være en annen en profesjonell sanger. Selv om jeg også har troen på at det er Haddy Endret 16. november 2021 av PinarelloSaCalobra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 16. november 2021 #1566 Del Skrevet 16. november 2021 Blueberrymuffin skrev (17 minutter siden): Havfruen er ikke en sanger. Første sending kom havfruen greit gjennom, men på Moana sang havfruen veldig surt og det fallt helt igjennom. Stemmen virket anspent og presset på refrenget, og man kunne tydelig høre bekrensninger i stemmen. Er det et ting som jeg kan garantere så er det at havfruen ikke er en artist/sanger, for havfruen synger ikke bra. Tror ikke nøkken er sanger heller, stemmen sprekker og er anstrengt på de høye partiene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 16. november 2021 #1567 Del Skrevet 16. november 2021 1 minutt siden, PinarelloSaCalobra said: Nå er det jo litt forskjell på folk. Mange ikke profesjonelle sangere som kan synge. Havfruen tror jeg ikke er profesjonell. Som sagt: Sjansen for at for eksempel Vår Staude eller Birgit Skarstein kan synge uten å ha benyttet anledningen til å vise seg frem i Beat for Beat, Allsang på grensen eller hva de nå heter alle programmene hvor kjendiser får synge, men plutselig griper muligheten når Maskorama ringer, er lik 0%. Null. Kjendiser kan kategoriseres sånn: Kan ikke synge, men er lite nok selvhøytidelige til å stille opp på Maskorama = noen av disse er med Kan ikke synge og ville ikke stilt opp på Maskorama = disse er ikke med Kan synge og vil vise det = vi vet allerede at de kan synge, og noen av disse er med på Maskorama Kan synge, men vil ikke vise det = disse ville heller stilt opp et annet sted enn Maskorama hvis de skulle ombestemt seg = Kjendiser som kan synge, har vist frem sangferdighetene sine før. Dette er grunnleggende logisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 16. november 2021 #1568 Del Skrevet 16. november 2021 charnelle skrev (2 timer siden): Kanskje et skudd i blinde, men Snømonsteret...hva om det er Sondre Mulongo Nystrøm? Han kom til Norge fra Kenya med sin tvillingsøster. Han var også med på Stjernekamp, men de andre hintene aner jeg ikke om matcher... Godt forslag, syntes det hørtes ut som en soulsanger etter lørdagens program 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 16. november 2021 #1569 Del Skrevet 16. november 2021 Marsh skrev (Akkurat nå): Godt forslag, syntes det hørtes ut som en soulsanger etter lørdagens program og han er tvilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkommer Skrevet 16. november 2021 #1570 Del Skrevet 16. november 2021 maskertbruker skrev (1 time siden): Snømonsteret, Nøkken, Havfruen og Bamsen er trente sangere. Disse har vi hørt synge tidligere. Tror dere virkelig at programledere, idrettsutøvere og andre kjendiser har sangferdigheter på det nivået uten at de noen gang har vist det frem tidligere? Tenk dere om. Det ligger mye øving bak. Virker det sannsynlig? Kjendiser som er kjent for andre ting, men kan synge i tillegg - for eksempel en del skuespillere - stiller opp i Beat for Beat og lignende. Hvis de ikke er typen til å stille opp på noe sånt, så stiller de nok ikke i Maskorama heller. Hvis kjendisen du tenker på er noen som aldri har sunget offentlig tidligere, er det bare å glemme at vedkommende er Snømonsteret, Nøkken, Havfruen eller Bamsen. Husk at stemme og sangprestasjoner er det mest konkrete vi har å gå etter. Alle hint kan være avledning og blindspor. Ja for de synger ikke så bra. Jeg kjenner flere privatpersoner som synger bedre enn alle disse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 16. november 2021 #1571 Del Skrevet 16. november 2021 Marsh skrev (2 minutter siden): og han er tvilling! men han spiller i West side story de neste lørdagene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PinarelloSaCalobra Skrevet 16. november 2021 #1572 Del Skrevet 16. november 2021 maskertbruker skrev (1 minutt siden): Som sagt: Sjansen for at for eksempel Vår Staude eller Birgit Skarstein kan synge uten å ha benyttet anledningen til å vise seg frem i Beat for Beat, Allsang på grensen eller hva de nå heter alle programmene hvor kjendiser får synge, men plutselig griper muligheten når Maskorama ringer, er lik 0%. Null. Kjendiser kan kategoriseres sånn: Kan ikke synge, men er lite nok selvhøytidelige til å stille opp på Maskorama = noen av disse er med Kan ikke synge og ville ikke stilt opp på Maskorama = disse er ikke med Kan synge og vil vise det = vi vet allerede at de kan synge, og noen av disse er med på Maskorama Kan synge, men vil ikke vise det = disse ville heller stilt opp et annet sted enn Maskorama hvis de skulle ombestemt seg = Kjendiser som kan synge, har vist frem sangferdighetene sine før. Dette er grunnleggende logisk. Logisk er dette, men ikke dermed sagt fasiten. Vi får se. Har litt troen på både Vår Staude og Siren Sundby også. Haddy kan synge, og noen av hintene stemmer godt. Men noe sier meg at vi blir litt lurt på å anta at dette er en artist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 16. november 2021 #1573 Del Skrevet 16. november 2021 Marsh skrev (32 minutter siden): Godt forslag, syntes det hørtes ut som en soulsanger etter lørdagens program Syns også det høres ut som en souly person. Sjekka ut sondret men syns ikke stemmen ligner. Kan ikke komme på flere aktuelle?! Må isåfall være en ikke artist som har anlegg for en sånn souly groovy stemme.. det var vært min hypotese hele veien. Men kommer ikke på noen alternativer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 16. november 2021 #1574 Del Skrevet 16. november 2021 rosemarin skrev (21 minutter siden): Syns også det høres ut som en souly person. Sjekka ut sondret men syns ikke stemmen ligner. Kan ikke komme på flere aktuelle?! Må isåfall være en ikke artist som har anlegg for en sånn souly groovy stemme.. det var vært min hypotese hele veien. Men kommer ikke på noen alternativer Adam Douglas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 16. november 2021 #1575 Del Skrevet 16. november 2021 Marsh skrev (4 timer siden): Nei, dette er Vår Staude, de spilte sangen Firefly, og det er faktisk en staude Eller et insekt (bille), tv serie, eller fly om du vil 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 16. november 2021 #1576 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Kan Bamsen være Dagny? Program 1: Bamsen sang "Shake it off" av Taylor Swift. Dagny og Swift er signert på samme plateselskap(Republic Records/Universal). Program 2: Bamsen sang "Roar" av Katy Perry. Dagny er låtskriver på en av Katys sanger("Never really over" fra 2017). Litt søkt? Eller fullt mulig 😅 Endret 16. november 2021 av Henikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. november 2021 #1577 Del Skrevet 16. november 2021 Henikka skrev (Akkurat nå): Kan Bamsen være Dagny? Program 1: Bamsen sang "Shake it off" av Taylor Swift. Dagny og Swift er signert på samme plateselskap. Program 2: Bamsen sang "Roar" av Katy Perry. Dagny er låtskriver på en av Katys sanger. Litt søkt? Eller fullt mulig 😅 Jeg synes at Dagny ser ganske høy ut, så tror ikke det er henne av den grunn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 16. november 2021 #1578 Del Skrevet 16. november 2021 Sally-Go-Round skrev (19 minutter siden): Jeg synes at Dagny ser ganske høy ut, så tror ikke det er henne av den grunn. Ja, du har (dessverre) helt rett 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana82 Skrevet 16. november 2021 #1579 Del Skrevet 16. november 2021 Kan Havfruen være Sara Louise Rung? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 16. november 2021 #1580 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Ey, henger det ikke en krone på tronstolen til Havfruen? Prinsesse Martha gav jo ut en barnebok i 2004 med tittelen "Hvorfor de kongelige ikke har krone på hodet". Jeg for min del tror havfruen er prinsessen 🙃 Endret 16. november 2021 av FORFAR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå